Huff, for en kombinasjon...

Tweak

Forumet er livet
Stuptrøtt pga lille spiren er jo kjipt nok alene, men så er toåringen febersyk og styrer hele natta i tillegg!

Heldigvis la mannen seg på samme side som barnesenga og sto opp når smokken måtte på plass eller lignende.. Men hun havnet over i senga hos oss til slutt likevel, kos med to små armer rundt halsen på en, selv om hun var glovarm. Men så var det den etterlengtede søvnen da :-(

Prøver å ikke klage, det er verst for jentungen! :-(

**AM** skrev:
Håper du får hvilt deg litt i løpet av dagen, i allefall

Er nå på jobb jeg selv om jeg sniker litt her :-) Hadde jeg vært hjemme så kunne jeg jo ha sovet når snuppa sover, men deeet må jeg se langt etter her ja... :-/

Huff da... Håper lilla di bli bedre snart:) Å håper du får deg en liten lur når du kommer hjem

Hvordan går det med jen ta di Tweak? 
Er hun bedre og har dere fått mer søvn!! 

Frk.KakeGal skrev:
Hvordan går det med jen ta di Tweak? 
Er hun bedre og har dere fått mer søvn!! 

Hun er bitte bitte litt bedre, hun har til og med spist litt! (trøndersodd på boks og litt pringles, hun vil ha salt mat hun! Ikke yoghurt..)

I dag var det min tur til å være hjemme så jeg slengte meg nedpå mens hun sov. Ikke noen stor suksess for hun sov såpass dårlig at det ikke ble lange greiene på meg heller.
Natta i natt var litt bedre enn den før, ikke verre enn normalt egentlig, og det hjalp å legge seg halv ti igår!

Back
Topp