Huff, fikk nesten litt dårlig samvittighet

NkariOgSnuppa

Forumet er livet

Jeg hadde nok også sagt ifra.. Hundene kan ikke ha godt av det der..

regler er regler...og det høres ikke ut sm bikkjene har det noe videre ok heller....så ikke ha så dårlig samvittighet du...

Skulle bare mangle at du sa i fra. Man skal jo ikke ha det sånn [:'(]
Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Og blir hun sur, så får hun bare være sur.
Da veit hun i hvertfall at hun har naboer som sier i fra [:)] så da er skjerpings eneste utvei for henne!

ORIGINAL: Shygirl

Skulle bare mangle at du sa i fra. Man skal jo ikke ha det sånn [:'(]
Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Og blir hun sur, så får hun bare være sur.
Da veit hun i hvertfall at hun har naboer som sier i fra [:)] så da er skjerpings eneste utvei for henne!

Nei, synes det er ille med hundedritt på verandaen ja... Hun går skole på dagtid og jobber på pub på helgene og kveld noen ganger... SÅ hun er ikke mye hjemme...Men hundene er hjemme hele tiden[&:]

Hadde sagt i fra jeg og. Og syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Er hun som eier hundene som bør ha dårlig samvittighet, både overfor huseier,naboer og hundene.  

jeg ville snakket med hun dama først også ville jeg prata med huseiern men skjønner deg veldig veldig godt.. det er jo drit irriterende[>:]

ORIGINAL: shorty86

jeg ville snakket med hun dama først også ville jeg prata med huseiern men skjønner deg veldig veldig godt.. det er jo drit irriterende[>:]

Ja, tenkte det.. Men vet at nå er hun på skolen.. Også ble jeg bare så lei, at jeg ringte huseier[;)]

Hadde gjort det samme selv om det var meg [:)]

Eneste jeg tenker er stakkars hund, om eigeren er så mye borte og  tydeligvis ikke lufter den[:(].

Bra dere sa ifra, er irriterende med slike naboer

Skjønner godt at du sa i fra![:)]

Høres ikke ut som hun egentlig har tid til å ha noe hund.. Kan ikke være noe bra hundeliv og være alene hjemme så mye..

Synes du absolutt ikke skal ha dårlig samvittighet for at du sa fra..

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Klart du måtte si ifra. Blir hun sur på deg, er det henne det er noe i veien med.

Hadde jeg vært huseier for en sånn, med hunder som bjeffer og bæsj på terassen, hadde jeg blitt glad for at noen ringte og gav beskjed. Er jo dyremishandling å ikke lufte hunder.

bra du sa ifra.... stakkars vovv[:(] bare husk at det er HUN du må være sur på, hunden har ingen skyld[;)]

ORIGINAL: Sillien

bra du sa ifra.... stakkars vovv[:(] bare husk at det er HUN du må være sur på, hunden har ingen skyld[;)]

Joda, sant det.. er bare så irritert etter en dårlig natt med minimalt med søvn, også da jeg endelig fikk sove, jeg og Ada, også etter 2 timer så begynner hunden... Åååå[:@] men men

ORIGINAL: *Musti*

Jeg hadde nok også sagt ifra.. Hundene kan ikke ha godt av det der..

Er ikke bare hundene det er snakk om.. Verre om det går utover mennesker.. [:)]

Back
Topp