Huff, fikk helt panikk :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Jeg skulle egentlig begynne å bake da det murret litt i livmor. Av en eller annen årsak ble jeg sint for at det strakk "nedi der" for jeg mente det var noe forb*** tull. En tanke slo meg nemlig at dette var fantomsmerter og at det neppe hadde gått bra denne gangen heller og at kroppen kunne slutte å lage slikt oppstyr for ingenting.

Jeg ble så lei meg og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg ble så usikker på symptomene som har vært og skulle vært. Da tenker jeg på særlig bekken og kvalme som jeg ikke har sett noe til. "Dumme meg burde jo skjønt at dette ikke kunne gå" :(

Jeg kom plutselig på at jeg hadde 1 gtest igjen på badet, løp dit selv om jeg akkurat har drukket to glass vann.

Jeg har aldri vært så nervøs for å teste noengang :( :(

Ble heldigvis veldig lettet når testen kom med sitt resultat:
test041013.jpg
Jeg er 8+5 og trooooor jeg har litt hcg i kroppen :p

Puh!

Godt mulig man bare blir tullerusk hvis man har mistet tidligere, jeg sjekker konstant sekret, i trusa og symptomer.
*Pregzilla* :p

Det var godt å se de stripene!
Jeg er like gal som deg, sjekker også hele tida om det er blod i trusa og symptomer.....

Skjønner deg godt, skjekker ofte selv jeg, og tatt rimelig mange g tester. Men de siste så har test streken kommet før og værst sterkere enn kontroll streken så da roer jeg meg :)

Back
Topp