Kjenner plutselig i kveld at jeg er nervøs for fødsel. Redd for at jeg ikke skal takle smertene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt lyst til å få født i flere uker nå. Men nå når jeg innser at jeg faktisk skal føde får jeg litt noja. Så kjenner meg godt igjen her du, hehe. Men det er en nødvendig vonde. Og smertelindring er jeg FOR.![]()
Jeg også gleder meg til fødselen. Har nok fortrengt hvor forferdelig det egentlig var ja. Ellers er det håpet om at det kanskje skal gå en smule raskere, bedre og enklere denne gangen som gjør at jeg gleder meg. Av og til tar jeg meg selv i å tenke at jeg gruer meg, men bare feier det vekk med en gang for vet at det ikke er noe grunn til å grue seg til noe jeg faktisk ikke aner helt hvordan blir.Jeg gleder meg så fælt jeg!Godt jeg har fortrengt smertene, og hvor slitsomt det var..!
Uff, så et sånt program jeg også, følte meg dårlig i mange dager etterpå og tenkte at det kommer til å bli helt jævlig å føde.Sånn har jeg det også. Kom til "skade" å se et fødselsprogram dum som jeg er. Fikk litt støkken da..
Heldigvis er jeg så godt forberedet som jeg kan være.
Jeg fødte for 17 dager siden, og sa rett etter fødselen at jeg heller ville føde 50 unger til enn å gå gravid en eneste gang tilfikk ingen smertelindring, eneste jeg fokuserte på var å puste skikkelig
klart det var vondt, men i forhold til å bli kjempetjukk og ubrukelig på kort tid, er en fødsel kjempegøy
det var langt ifra så vondt som jeg hadde forestilt meg
lykke til, tenker det går kjempefint jeg
![]()
Nei, nytter nok ikke tenke for mye på det, man vet aldri hvordan det blir og man kommer ikke utenom heller . Ungen må jo ut, og det er jo det vi også vilJa, håper det blir en grei opplevelse igjen. Det er jo ingen fasit på hvordan det vil bli.