Gurine84
Glad i forumet
vasker og rydder i huset heeele tia, i går begynnte jeg og vaske kvart på 12, og stod opp tidlig i dag, og vaske hele huset en gang til etter og ha levert guttungen i barnehagen.. er livredd for at huset ikke skal være perfekt til babyen kommer, eneste rotet jeg tollererer er lekene til guttungen, det ser jeg ikke på som rot, men så fort han er lagt er de rydda bort på 2 min. så redd for at alt ikke skal være klart. gubben blir helt sprø av denne manien min. men føler på meg at denna ungen kommer fortidlig, akkurat som storebror som ble født 6 uker fortidlig.
jeg er så trøtt og sliten, men klarer ikke sette meg ned. må gjøre noe hele tiden, rydder i skap og skuffer og sorterer klær og pynter. kan sortere samme klærne 10 ganger for og være sikker på at alt er der og ingenting mangler..gud bedre meg hvis dette fortsetter etter lillebror er født, da blir det slitsomt tror jeg... Aldri hatt det så strøkent noen gang.
jeg er så trøtt og sliten, men klarer ikke sette meg ned. må gjøre noe hele tiden, rydder i skap og skuffer og sorterer klær og pynter. kan sortere samme klærne 10 ganger for og være sikker på at alt er der og ingenting mangler..gud bedre meg hvis dette fortsetter etter lillebror er født, da blir det slitsomt tror jeg... Aldri hatt det så strøkent noen gang.