Huff, er så dårlig....

Godzilla

Elsker forumet
Ja, jeg er det!!!!! [&:][&:]Og jeg er drittlei av det[8D] Er egentlig sykemeldt 50%. så denne uka skulle jeg ha jobba onsdag og torsdag, men var så dårlig at jeg måtte melde meg syk. Vurderer å ringe fastlegen i morra for å få full sykemelding i ett par uker, kan jo ikke gå på jobb når jeg er konstant kvalm og spyr[:'(]

Noen andre som er like heldige som meg[:D][:D][:D][:D]

høres fælt ut. skaff deg 100%. hadde jeg gjort om jeg var deg.. har det ikke like ille som deg, men må stadig tilbake til sofaen å hvile[&:] magen gjør som den vil[8D] desverre.. pleier å gå lange turer vær dag, men de blir stadig kortere å kortere.. til min stakkars hunds store fortvilelse[;)] men men. vi får trøste oss med at det vil gå over før eller siden[:D]

Ja, du er ikke alene [&o]

Er så dårlig at jeg ikke orker å gå inn på dataen en gang, og DA er det ille!!!![:D][:D]

Den står foran meg i sofan her....ellers hadde nok ikke jeg orker heller. Laget meg en hule he...thihi.

her og[:'(]er sykemeldt en uke foreløpig..tenkte jeg sku på poteket å kjøpe kvalmestillende,er noen som er reseptfri sa legen..eller så har man jo afipran og..

jer er også kvalm og utrulig dårlig fortiden[:(][:(] jeg er kvalm hele dagen,lite matlyst:S satser på at jeg blir bedre snart:)

Jeg er ikke kvalm, takk og pris. Men føler virkelig med dere som er kvalme og spyr. Jeg er rett og slett ganske så tung i kroppen og blir uansett for sliten. Noe som gjorde at jeg og en god venninne hadde en liten krangel i dag. Hun bor ikke i Oslo, men var her i dag. Jeg orket desverre ikke å møte henne og hun hadde ikke særlig sympati overfor meg.

Ta full sykemelding du! Ingen som tjener på at du skal gå på jobb å være helt ubrukelig kvalm! ;)
God bedring!! :)

Back
Topp