Huff, er litt redd jeg nå...

1Blå1Rosa1iHjertet

Glad i forumet
Vet ikke helt hvor jeg skal vende meg med dette egentlig.... [:(]

På tirsdag hadde jeg litt brun utflod da jeg tørket meg, var vel sånn 2 ganger da jeg gikk på do, onsdag var alt helt normalt, og i dag igjen har det samme skjedd 2 ganger, ingenting i trusa, men på papiret når jeg tørket meg...

Jeg hadde en MA i november 2006, og da hadde jeg mye brun utflod, mye mer enn denne gangen, men jeg er så redd for at det er det samme som skjer nå, at jeg har en MA... [:(]

Har alle symptomer enda, sist mista jeg alle symptomer før jeg begynte å 'blø'...

Blæh! Liker ikke dette her... [:'(]

Ikke qoute vær så snill!

Ser at mange har lest tråden din, men ingen har svart.... har vel egentlig ikke noe svar jeg heller, for det kan jo være alt fra sen festeblødning, såre slimhinner eller sa/ma. Tror vel bare en ul kan gi deg svar. Håper du finner ut av det.

uff skjønner du er redd, men  det er jo vanskelig å si hva det kan være.. har hørt at brun utflod ikke er farlig, men og at det kan være begynnelsen på slutten[&o]
men siden du har mistet før og haar nå mange av de samme symtomene tar de deg nok inn om du ringer lege/legevakt.

Men prøv å hold motet og trua oppe. hvertfall inntil det motsatte er bevisst.

lykke til, og håper det hele er helt uskyldig.

ORIGINAL: Blåmann

Ser at mange har lest tråden din, men ingen har svart.... har vel egentlig ikke noe svar jeg heller, for det kan jo være alt fra sen festeblødning, såre slimhinner eller sa/ma. Tror vel bare en ul kan gi deg svar. Håper du finner ut av det.
Sign denne jeg.

Hm, ja, burde vel ringt på legevakta, men der kan de uansett ikke gjøre noe, har ikke ul-apparat der, så må jo uansett vente til i morgen for å få ul... Kansje bedre å ringe fastlegen i morgen da, er nok lettere å få komme inn hos henne..

Prøver å holde motet oppe, men kjenner at usikkerheten holder på å knekke meg, tørr liksom ikke å ringe legen heller, er redd for å få beskjed om at den er død...

Reiser på påskeferie på lørdag og, så dette er så dårlig timing som det bare kan bli, skal være borte hele påsken...

Huff, det skal ikke være lett dette her altså...  :-(

Men tror dere jeg får komme inn til legen i morgen da? Med tanke på at jeg ikke blør ordentlig, men bare har brun utflod av og til?

Si at du er skikkelig redd, og at du skal reise bort om noen dager. De ønsker nok heller ikke at noe skal skje mens du er på tur.

Kommer til å si at jeg er skikkelig redd ja... Håper de tar meg på alvor da..
Får sikkert komme inn, men akkurat nå sitter jeg og friker helt ut av redsel for at det er noe galt.

Hei!

Jeg mistet nesten i mitt første svangerskap. Jeg blødde da MASSE og legen trodde jeg mistet, men da jeg kom inn til ultralyd viste det seg at jenta mi levde i beste velgående der inne.
Jeg hadde igjen noen uker etter litt småbrunt og rødt i trusen, eller på papiret da jeg gikk på toalettet, men fikk igjen lov å komme til en ultralyd på sykehuset.
Fortsatt var alt helt bra! Dette svangerskapet gikk fint og jeg fikk en nydelig prinsesse til slutt-

I høst hadde jeg en annen opplevelse. Jeg startet å blø på jobb. Var ca. i uke 13-trodde jeg og legen. Det viste seg etter at det kom smerter i tillegg som minnet om rier og bare mer og mer blod at jeg skulle miste det ved en SA. Det viste det seg at fosteret antagelig ikke var mer enn ca. 8 uker i størrelse, men dødt. Antagelig hadde jeg gått med det dødt en stund, uten at jeg kjente det på kroppen...

KONKLUSJON:
Jeg tror ikke de små blødningene du har er farlige, men det er jo vanskelig å vite. Det eneste du kan roe deg med er hvis det ikke kommer masse blod og du ikke kjenner merkelige murringer og følelser i magen, er det ikke sikkert det er noe spesielt på gang.

Men jeg hadde likevel oppsøkt legevakt eller legen og bedt om en ultralud. Hvis ikke hadde jeg ringt en privat gynekolog eller klinikk. De tar sikkert gjerne i mot deg hvis de har tid.

LYKKE TIL! Krysser fingre for deg!

Jeg kan si at sist jeg var gravis hadde jog en SA. Så når jeg også fikk litt brunlig utflod fo en uke siden hadde jeg hjertet i halsen! Jeg og hadde det kun når jeg tørket meg og ikke i trusa. Men det gikk vekk at seg selv ette 4-5 dager. Men di sier jo at siden livmoren vokser hender det at et lite blodkar brister og det er det som kan gi litt brunlig utflod. Tror ikke der er festeblødning. For jeg tror ikke hcg'en begynner å stige før egget har festet seg. Og da ikke gi utslag i tester. Ta det med ro, ikke løft for tungt. Tror dette går bra. Det er mange jenter som blør i svangerskapet!! Det trenger ikke være farlig. Di sier jo farget utflod på papiret, men som ikke er på trusa er ufarlig. Så lenge det ikke opptar.

ORIGINAL: SistemannIMagen

uff skjønner du er redd, men  det er jo vanskelig å si hva det kan være.. har hørt at brun utflod ikke er farlig, men og at det kan være begynnelsen på slutten[&o]
men siden du har mistet før og haar nå mange av de samme symtomene tar de deg nok inn om du ringer lege/legevakt.

Men prøv å hold motet og trua oppe. hvertfall inntil det motsatte er bevisst.

lykke til, og håper det hele er helt uskyldig.

Back
Topp