Huff... eksamensnerver..

vestlandsjento

Gift med forumet
I måro er det munnleg eksamen, og no sette nervene inn[&:] Skal nok greie å svara greit for meg, men det avhenger jo veldig av kva oppgåve eg trekker då.. Er så usikker på om eg har lest nok.. Var litt vanskelig å konsentrera seg når eg venta på testdatoen[:'(]

Neida.! Skal gå bra detta her[;)] (håpe håpe)

kjenner til følelsen... hadde eksamen i dag og har en hjemmeeksamen som skal inn i morgen... pluss 3 til på to uker... hjelp!
men muntlig er jo greit, det er jo bare å bable i vei og du har nok sikkert lest nok i massevis[:D]

ORIGINAL: dumidalia

kjenner til følelsen... hadde eksamen i dag og har en hjemmeeksamen som skal inn i morgen... pluss 3 til på to uker... hjelp!
men muntlig er jo greit, det er jo bare å bable i vei og du har nok sikkert lest nok i massevis[:D]

Oi, du har mange eksamenar! Skal ikkje klaga. Me har berre hatt ein mappeeksamen (ligner på heimeksamen) og no munnleg. Kommer nok til å babla i vei, men er redd for hjernteppe[;)] 

Du har ei travel tid foran deg! Lykke til i eksamenstida[:)]

ORIGINAL: Ivara

Det kommer tl å gå så fint atte!
Uff, eksamensnerver er slitsomme saker, men det går jo som regel bra da. Og du er sikkert godt nok forberedt.

Lykke til i morgen da. Skal tenke på deg [:)]

Takk skal du ha[:)] Går nok bra, men er nervøs uansett[:D]

Går sikkert bra[:)] Litt nerver skal en vel ha...
Masse lykke til imorgen[:D]

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: Hope

Signerer denne jeg, skal tenke på deg i morgen

Takk skal dåke ha[:)] Ja har hørt at det er bra med litt nerver, så då får me tru da går bra[;)]

ORIGINAL: Ivara

Det kommer tl å gå så fint atte!
Uff, eksamensnerver er slitsomme saker, men det går jo som regel bra da. Og du er sikkert godt nok forberedt.

Lykke til i morgen da. Skal tenke på deg [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Oi, du har mange eksamenar! Skal ikkje klaga. Me har berre hatt ein mappeeksamen (ligner på heimeksamen) og no munnleg. Kommer nok til å babla i vei, men er redd for hjernteppe[;)] 

ja, men eksamenstida har vart en stund også... har hatt 3 eksamener de siste ukene. totalt er det vel 8?
det ordner seg for flinke jenter, vet du :p

ja, men eksamenstida har vart en stund også... har hatt 3 eksamener de siste ukene. totalt er det vel 8?

Å hjelp!! 8 stk!! Misunner deg ikkje[&:] Kva studerer du?

off da,men det går vel greit dette.... hvilket fag er det da?

må bare legge til at jeg er så glad for at jeg er ferdig med alt som heter skole

ORIGINAL: *Levende Lys*

off da,men det går vel greit dette.... hvilket fag er det da?

må bare legge til at jeg er så glad for at jeg er ferdig med alt som heter skole

Har begynnt å roa meg no. Da får gå som det går! Er ikkje eit spesielt fag. Studerer sosionom og skal ha alt pensumet frå dette skuleåret[:'(] Alt fra rus, psykiatri, etikk, saksbehandling, barnevern +++ Veldig spennande, men har lest for lite i år[&:] Men føler eg kan masse, berre litt vanskelig å veta kor alt står og kem som har sagt kva[;)]

Å hjelp!! 8 stk!! Misunner deg ikkje[&:] Kva studerer du?

førskolelærer. og det blir ikke bedre de neste årene heller... men håper jeg har lært litt til da om strukturering og selvdisiplin [:D]

dette går nok så bra så snuppa

ønsker deg masse lykke til[:D]

Håper det gikk bra på eksamenen din idag, Vestlandsjento[:D]

vet hvordan det er ja,. jeg hata mutlig eksamen, verste  jeg viste av alt. men du klarer det nok.
lykke til, håper det går bra.

hvordan gikk det med deg i dag?
er spent på å høre [:)]

Det gjekk vel egentlig greit, men er ikkje heilt fornøyd. Fekk C, men den var svak.. Eg fekk skikkelig jernteppe og trakk selvfølgelig dei oppgåvene eg kunne minst om[&:] Men C er bra og det står jo ikkje i karakterutskrifta at den var svak[:)]

c er jo veldig bra! gratulerer med den

Back
Topp