Var i dag på kontroll hos jordmor på sykehuset hvor jeg skal føde. Siden jeg nå har gått fire dager over ble jeg lagt på registrering for å sjekke at alt var bra med den lille. Alt var bare flotters og beibisen vår hadde det kjempe bra. På registreringen ble det registrert endel kynnere som hun syntes var interessante....Er vant med disse så jeg må si at jeg ikke merket de stort. men iallefall vill hun undersøke mormunnen og kjenne hvordan det sto til der nede. Det første hun sa var " oy der kjenner jeg et hode", det jeg tenkte da var; "Nå er det null sex".[:D]. Hadde også 2 cm åpning, men det var veldig stramt så hun sa at jeg trengte litt mer kynnere for at ting skulle komme lenger.
Har sånne forhåpninger nå at huff. Skjer det ikke noe nå snart så... blæ. Har mye mer stikking og mensmurring i dag enn tidligere, kanskje hun har irritert litt oppi der. Håper det og håper å snart få holde nurket i armene mine. Fikk ikke ny time, hun mente jeg skulle ringe på mandag dersom det ikke skjedde noe iløpet av helga... Det gir jo masse forventninger det. Huttetu. Denne helga kommer til å gå sinnsykt sakte. [:@]
Er jo flott å vite at ting er i gang, men samtidig skaper det så mange forventninger, åsså sitter jeg der med sjegget i postkassa og er dritdeppa.
Måtte bare lette litt på trykket. Takk for at dere er her [:D]
Har sånne forhåpninger nå at huff. Skjer det ikke noe nå snart så... blæ. Har mye mer stikking og mensmurring i dag enn tidligere, kanskje hun har irritert litt oppi der. Håper det og håper å snart få holde nurket i armene mine. Fikk ikke ny time, hun mente jeg skulle ringe på mandag dersom det ikke skjedde noe iløpet av helga... Det gir jo masse forventninger det. Huttetu. Denne helga kommer til å gå sinnsykt sakte. [:@]
Er jo flott å vite at ting er i gang, men samtidig skaper det så mange forventninger, åsså sitter jeg der med sjegget i postkassa og er dritdeppa.
Måtte bare lette litt på trykket. Takk for at dere er her [:D]