Huff....dette ser ikke bra ut :-(

LadyX

Blir kjent med forumet
er 11 +3 idag.var på ul igår og altå så bra ut.men begynte å blø idag :-( først kom det litt brun utflod så litt friskt blod på papiret og etter det var det litt blod på papiret hver gang jeg går på do....ikke friskt blod altså, men litt sånn brunrød farge(beklager detaljer). Snakket med jordmor og hun mente dette kan gå begge veier...bare å vente....klarer ikke å få tankene på noe annet enn at dette kan gå galt :-( mannen min er på jobb offshore og er enda mer engstelig da han ikke kan være tilstede. Kjempe redd for natta som kommer...vet ikke hva mer jeg kan gjøre enn å ta det helt med ro....
noen tanker?noen som har opplevd lignende og det hadde gått bra? Trenger mye oppmuntring kjenner jeg...

Var det innvendig ul? Det i seg selv kan jo medføre blødning på samme måte som et samleie....
Var selv på ul i går, hun sa det ikke var grunn til bekymring før det var blødning med friskt rent blod....
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

hoffda :( ikke noe artig situasjon det der :( men du må nok bare høre på jordmor og vente,er jo helt for jævlig og vente :/ men håper og krysser alt av fingrer og tær for at det skal gå bra!!

Tusen takk jenter! Det var både innvendig og utvendig ul igår.vil virkelig håpe at det er dette som er grunnen.Jordmora sa at hvis det er tilfelle så skal det gå over på 2 døgn.så krysser fingrene på at det ordner seg i løpet av morgendagen....holder dere oppdatert

Har duduvende vondt da??? ene sa er vel veldig vondt....
tenkte også at innvendig ul kunne føre til småblødninger. Har hatt det etter sex selv, men da er det vel egentlig friskt blod da...

krysser fingre og tær for deg jeg:)

Har ikke det så vondt men kjenner et slags ubehag i magen...
tusen tak bias!håper også at dette skal gå bra, må prøve å tenke positivt....

Dette var ikke noe greit å lese..:( Er mye forskjellig som kan gi blødning i løpet av svangerskapet. Og mener på at jeg har lest at det er vanligst å oppleve blødninger i 1.trimester. Men skjønner godt at det ikke hjelper å høre sånt, hadde vært helt fra meg selv:/

Ubehaget i magen kan rett og slett være pga du er så bekymret.. Og tiden du er inne i nå er en veldig vanlig tid for strekking av livmoren, det kan være veldig ubehagelig.

Det virker som blødningen har roet seg, og det er jo et godt tegn:) Når jeg hadde en sa, blødde jeg bare mer og mer, samtidig som jeg fikk mer og mer vondt. Jeg var bare 6 uker på vei da, men hadde sinnsyke smerter! Klarte ikke sove, lå bare på gulvet og rullet.. Ditt tilfelle høres jo ikke ut som det:):) Håper du får ultralyd imorgen! Krysser fingrene for at dette går bra<3<3<3

jeg hadde en blødning da jeg var 7 uker på vei, friskt blod...kom brunt blod etter... men alt var greit på ul, så kom det bitte litt tegn til rosa blod som gikk over til brunt rett etterpå forrige onsdag, og var på kontroll på fredag og sa så alt bra ut...
så har jeg i dag fått ei (sorry detaljer her og) skikkelig slimklyse med brunrød farge når jeg var på do... det samme i går bare de var mer gulbrunt da... har ikke noe vondt...kanskje litt svake mensmurringer innimellom.
men er skikkelig bekymret her og...aner jo ikke hva som er normalt, prøver å tenke at det ikke er noe galt, skal på ny kontroll om 11dager til, og håper jeg får positiv tilbakemld...
skikkelig ekkelt og grusomt å gå sånn, for vet det er mange som har blødning og det ikke er noe og, men klarer ikke legge fra meg helt negative tanker....
så forstår at du er bekymret, men håper at det ikke er noe gale :)

Har hatt mens
jeg hadde en blødning da jeg var 7 uker på vei, friskt blod...kom brunt blod etter... men alt var greit på ul, så kom det bitte litt tegn til rosa blod som gikk over til brunt rett etterpå forrige onsdag, og var på kontroll på fredag og sa så alt bra ut...
så har jeg i dag fått ei (sorry detaljer her og) skikkelig slimklyse med brunrød farge når jeg var på do... det samme i går bare de var mer gulbrunt da... har ikke noe vondt...kanskje litt svake mensmurringer innimellom.
men er skikkelig bekymret her og...aner jo ikke hva som er normalt, prøver å tenke at det ikke er noe galt, skal på ny kontroll om 11dager til, og håper jeg får positiv tilbakemld...
skikkelig ekkelt og grusomt å gå sånn, for vet det er mange som har blødning og det ikke er noe og, men klarer ikke legge fra meg helt negative tanker....
så forstår at du er bekymret, men håper at det ikke er noe gale :)

Håper det ikke er noe gale jeg heller :-) og håper det samme for deg!
har hatt menssmerter i natt men uten blødning...litt brunt på papiret etter dobesøk i morges..håper det er livmora som kommer lenger opp...
spesielt kjipt å tenke på en sa når jeg har akkurat vært og sett på det lille og alt var bare knall bra på ul...nå skal jeg prøve å ta meg sammen å gå på jobb.Idag blir det nok en rolig kontordag på meg.
Ønsker dere flotte damer en knall fin fredag!klem fra meg

Høres ikke gøy ut!
Krysser fingrene for deg! :) Dette skal gå bra! :)

Har hatt mens

Håper det ikke er noe gale jeg heller :) og håper det samme for deg!
har hatt menssmerter i natt men uten blødning...litt brunt på papiret etter dobesøk i morges..håper det er livmora som kommer lenger opp...
spesielt kjipt å tenke på en sa når jeg har akkurat vært og sett på det lille og alt var bare knall bra på ul...nå skal jeg prøve å ta meg sammen å gå på jobb.Idag blir det nok en rolig kontordag på meg.
Ønsker dere flotte damer en knall fin fredag!klem fra meg

jobbe jeg og idag og i morgen... vi satser åp at alt er i skjønneste orden på oss begge :)
dette er min første graviditet, så jeg bekymrer meg kanksje mer enn jeg skal siden jeg ikke vet hva en går til hehe.
ønsker deg en god helg :)

Ekkel opplevelse. :( Vet veldig godt åssen det er. Våknet gjennomvåt av blod på lørdag og blødde igjennom 7 nattbind på få timer. Men alt er fint med lille.. Hadde som deg småmurringer i magen, men tror nesten at engstelsen ga det meste av smertene.

Så det er store håp for at dette var en uskyldig blødning for deg, og at alt fortsatt står bra til med den lille. :)

Ekkel opplevelse. :( Vet veldig godt åssen det er. Våknet gjennomvåt av blod på lørdag og blødde igjennom 7 nattbind på få timer. Men alt er fint med lille.. Hadde som deg småmurringer i magen, men tror nesten at engstelsen ga det meste av smertene.

Så det er store håp for at dette var en uskyldig blødning for deg, og at alt fortsatt står bra til med den lille. :)

tusen takk.Satser på det og venter på ul mandag kl 9.da får jeg vite om alt står bra til med spiren.

er 11 +3 idag.var på ul igår og altå så bra ut.men begynte å blø idag :-( først kom det litt brun utflod så litt friskt blod på papiret og etter det var det litt blod på papiret hver gang jeg går på do....ikke friskt blod altså, men litt sånn brunrød farge(beklager detaljer). Snakket med jordmor og hun mente dette kan gå begge veier...bare å vente....klarer ikke å få tankene på noe annet enn at dette kan gå galt :-( mannen min er på jobb offshore og er enda mer engstelig da han ikke kan være tilstede. Kjempe redd for natta som kommer...vet ikke hva mer jeg kan gjøre enn å ta det helt med ro....
noen tanker?noen som har opplevd lignende og det hadde gått bra? Trenger mye oppmuntring kjenner jeg...

Var hos legen idag og alt var i skjønneste orden!så lykkelig at jeg føler jeg flyr.....har fått min første svangerskapskontroll med blodprøver, veiing osv.Skal ha time neste uke når de får svar på blodprøvene. er i lykkerus idag!

Å så godt å få den nyheten da:D Kan tenke at det var super godt å få høre. Pass godt på deg sjøl og den lille i magen. Og masse lykke til resten av svangerskapet. Kos deg masse :D

Å så godt å høre LadyX!:):):) Nå ble jeg glad:D Fikk du ultralyd eller fant legen hjertelyden med doppler?

Back
Topp