Huff.. .det passer dårlig... (SORRY syteinnlegg)

Sylvia80

Gift med forumet
.. å bli helt nedsylta i forkjølelse og bronkitt nå.. Var hos legen i dag da og fikk antibiotika.. og gråt en skvett selvfølgelig hehe.. Sa jo da også at jeg er gravid igjen.. og bekymra for at det skal gå som sist.. Han beroliga meg nå med at det er ikke farlig med en antibiotika-kur (jeg er jo litt hysterisk for at det å være syk eller ta medisin skal ødelegge noe)
Og så fikk jeg henvisning til tidlig UL, så da blir det om noen uker.. Jeg bestiller time selv når jeg føler jeg ikke kan vente lenger, men tenker uke 7 kanskje.. eller helst litt lenger om jeg klarer.. Får tett oppfølging når jeg først er kommet dit, det sa gynekologen sist da.. Huff, vet ikke helt jeg.. Nå vil jeg bare bli frisk!! Sykemeldt en uke da.. Jeg som ville jobbe lengst mulig denne gangen, før spyyy melder sin ankomst.. Er konstant kvalm nå, og brekker meg, men har bare spydd en gang så langt... Så håper jeg fortsatt har noen jobbe-uker foran meg.. Ble sykemeldt i uke 7 med nr 1, da slo det inn for fullt.. og sist i uke 5.. Sukk.. Måtte bare få lufta ut litt...

Usj da, er aldri gøy og bli syk... Får håpe antibiotikan hjelper så du blir fort frisk igjen;) Det hjelper alltid og få syte litt, det blir alltids litt bedre etterpå... =)

Back
Topp