Huff, den legginga

StorkNebb

Elsker forumet
Ja, i kveld kom mine første tårer etter fødsel.. (med unntak av barseltårene da..)

I dag har lille sovet hele tre timer, bare to sammenhengende..
Han er så overtrøtt, hyler og skriker.
Han bare kaver ved puppen når jeg prøver å "puppe" han i søvn og surver.
Er så lei av at han ikke sover.. [&o]

Også får jeg så utrolig dårlig samvittighet for at jeg blir irritert på han og føler at jeg ikke er den trøstende og kjærlige mammaen som han trenger når han er slik.. [:(]

Har vært slik her idag og, sovet veldlig lite, men vet at i morgen kan det brått være helt annerledes og hun sover hele dagen så jeg trøster meg med det [:)]
Du må nesten bare tenke positive tanker, og selvfølgelig er du ikke en dårlig mor bare fordi du blir lei! Her bytter vi på jeg og sambo, når den ene går lei tar den andre over byssingen :) Stå på!

ORIGINAL: Pernillen

Ja, i kveld kom mine første tårer etter fødsel.. (med unntak av barseltårene da..)

I dag har lille sovet hele tre timer, bare to sammenhengende..
Han er så overtrøtt, hyler og skriker.
Han bare kaver ved puppen når jeg prøver å "puppe" han i søvn og surver.
Er så lei av at han ikke sover.. [&o]

Også får jeg så utrolig dårlig samvittighet for at jeg blir irritert på han og føler at jeg ikke er den trøstende og kjærlige mammaen som han trenger når han er slik.. [:(]

som om jeg skulle sagt det selv.. uff, er ikke lett det der, veit hvordan du har det [:(]

Har hatt en del sånne dager her også! Jeg synes så synd på han når han er så overtrøtt.. å så blir jeg så frustrert selv! [&:]
Syns også det er stressende å ikke vite om han har fått i seg nok mat når han bare kaver med puppen fordi han er så trøtt! Å da skjer det at han sovner til slutt av utmattelse å våkner når jeg endelig har fått sovnet, å er såå sulten! [&:] stakar!! [&o]

Ja nå har min kjære tatt over legginga etter min kapitulasjon og et kjempe tåre utbrudd så nå sitter jeg her alene i stua og trøstespiser popcorn og prøver å tenke positive tanker.. Hehe, det går over, som alle sier.. I verste fall, om tretten år vil han vel helst ligge å sove.. [;)]
Men jeg skjønner virkelig ikke hvordan rutinene skal "gå seg til" her i gården!! [:-]

Trøsteklem til deg. Om noen måneder er dette bare et svakt minne...[;)]

Back
Topp