Huff da drar jeg i morgen da

mammatilstorm

Elsker forumet
fra lille gullet mitt[:(] Jeg skal i min bestefars begravelse som er 100 mil unna(13 timer med tog)[:(]

Lillegull er blitt syk med feber og oppkast og føler meg som den værste mamman ever som drar fra sitt syke barn,men samtidig MÅ jeg i begravelsen.Billetten er jo bestilt og betalt.

Ikke nok med at jeg skal i begravelse til bestefaren min som jeg forguder,men må dra fra gullet som er syk som jeg forguder mer enn noe annet[:(]

Pappaen er jo hos han da,så jeg vet jo at det går bra,men det er første gang jeg er sååå lenge borte fra han[:(][&o][:o]

Så trist med begravelse [:(]
Skjønner godt at du synes det er vanskelig å reise fra guttungen, spesielt når han er syk.
Men som du sier, han kommer til å ha det helt fint hjemme med pappaen sin! [:)]

Huff så trist med begravelse. Du må jo dra, og det kommer til å gå helt fint. Gutten din har det kjempefint hos pappaen, og du får tatt farvel med bestefaren din.

God tur, og god bedring til lillegutt!

Så trist [&:] forstår at det er trist å dra fra syke godgutten din og samtidig ha mistet sin bestefar. Gutten din har det nok flott med pappan sin og du for ha det så fint du kan med din familie. God tur!!!

Uff, kondolerer med bestefaren din.[:(] Gutten din får det nok kjempefint med pappan sin, håper turen går bedre enn forventet for deg også.

ORIGINAL: Sukkertopp

Uff, kondolerer med bestefaren din.[:(] Gutten din får det nok kjempefint med pappan sin, håper turen går bedre enn forventet for deg også.

Enig i dette [:)] det går så bra skal du se....

Back
Topp