huff.. blir sint og skuffa

Heidi10+12

Gift med forumet
svigermor er her nå for å hjelpe oss å male! kjempesnilt.[:)]

men hu røyker en del....[&:]
har sakt at hu ikke får røyke inne og det gjør hu ikke helller..*mener hu*
hu står i døråpningen å røyker.. så all røyken kommer jo inn!!!

får meg ikke til å si noe heller... blir bare J**** sint inni meg..
hvorfor kan hu ikke bare gå helt UT!?

når bebisen kommer får hu ikke gjøre sånn hvertfall.. og ikke holde og kose med hu før det har gått minst 15 min..! å det skal bli sakt klart i fra..

måtte bare få det ut![:@][&:][:'(][:(][>:][&o]

Uff, sånne folk som tror de røyker ute bare de står i døra er tråe!!

Trøster på

Kan du ikke si at det kommer inn såpass mye røyk at det hadde vært fint at hun lukket igjen døra når hun røykte? Det må jo være lov å si det uten at hun skal bli sur. Er forferdelig den røyklukta altså!

Akkurat sånn der er familien min også! Eller så røyker de under vifta på kjøkkenet og mener at all røyken forsvinner! Så skjønner godt at du blir irritert :/

Men hvis du ikke har lyst til å si ifra så kan du skylle på at det blir kaldt inne så du lurer på om hun ikke kan gå helt ut og lukke døra bak seg?

MITT hus, MINE regler sier nå jeg... men så er jeg proppfull av hormoner for tiden og da..[:@][8D]

ORIGINAL: Heidi10

svigermor er her nå for å hjelpe oss å male! kjempesnilt.[:)]

men hu røyker en del....[&:]
har sakt at hu ikke får røyke inne og det gjør hu ikke helller..*mener hu*
hu står i døråpningen å røyker.. så all røyken kommer jo inn!!!

får meg ikke til å si noe heller... blir bare J**** sint inni meg..
hvorfor kan hu ikke bare gå helt UT!?

når bebisen kommer får hu ikke gjøre sånn hvertfall.. og ikke holde og kose med hu før det har gått minst 15 min..! å det skal bli sakt klart i fra..

måtte bare få det ut![:@][&:][:'(][:(][>:][&o]

Røykere puster ut like mye av de skadelige stoffene som mens de tar sigaretten i minst 30 minutter etterpå, faktisk..

Jag henne ut! De som røyker må respektere ikke-røykere! Blir så provosert av sånt! [:@]

Jeg syns det er respektløst.... uansett hvor snill hun er å hjelper dere.

Back
Topp