Huff, blir så kvalm

~silly~

Elsker forumet
Vell var ute på BI kroa i går (ja jeg er SKIKKELIG fyllesjuk i dag)[:'(] Men back to the point:

Jeg har et vennepar som har gjort det slutt for snart 3 mnd siden, men jeg er liker egentlig ikke hu jenta, og er SKIKKELIG god venn med han gutten, det er bestekompissen min.
Det som er er at hu jenta blir fortsatt ganske sjalu når kompisen min (eksen hennes) prater med andre jenter/kommer seg videre osv, og hun ødelegger mye for han (hyler/Skriker/griner) Hun har hele tiden sagt at han ALDRI kunne rotet med noen så tidlig og virkelig vært en skikkelig "engel" (er ihvertfall det hun har sagt til han) men i går kom sannheten frem. Etter 8 pils eller noe så fortalte hu meg at hu har hatt sex med 3 stk etter det ble slutt mellom dem[&o][:'(] Hun driver til og med på med han ene (og har gjort i en måned nå) Vettu, jeg blei skikkelig lei meg i går jeg. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Fortalte det til sambo og han er like sjokkert som meg[:o] VIl fortelle dette til kompisen min så han ENDELIG kan gå videre, men vil ikke komme i midten heller.

ORIGINAL: Kånå

Om du er kamerat med han og ikke liker henne noe særlig så kommer du sikkert til å fortsette å ha kontakt med han, og ikk ehenne. Om så er tilfelle så syns jeg du skal fortelle han det. Hadde ikke du også likt å vite det om din eks ahdde oppført seg slik?

Jo, det er sant! Huff. Men jeg VAR god venn med henne før, men etter det ble slutt mellom dem så syntes jeg hu har blitt helt motbydelig[:'(]

....

Syns du ska ta og fortelle han det så han kan få gå videre

Back
Topp