Huff, ble tidlig morgen dette...

Miss_Universum

Forelsket i forumet
Våknet rundt halv5 av at Oscar var våken. Han lå og vridde seg og kavet litt som han pleier. Jeg lot han ligge siden det bare var 2 timer siden sist han hadde sovnet.
Gikk bort til sengen litt etterpå for å gi han smokken. Da syns jeg jeg luktet bæsj, og så, plutselig så stod spyet ut munnen hans. Sprutet ut 2 ganger...stakkar liten var gjennomvåt.
Han hadde også bæsjet litt, det var helt vått i bleien. Syns han var litt løs i magen igår, og det kom litt boblelyder av magen hans i går kveld.
Håper det er pga. tenner som kommer...Han er nå helt i fin form nå, ligger og smiler og leker i vippestolen.

Satser på at han blir trøtt igjen snart, så vi får sovet litt til før dagen begynner.

det var tidlig det ja,min lille begynner tydligvis å stå bare tidligere og tidligere opp,legger seg 22.30-23.00 og står opp kl 06.30 idag,og ble matet 03.00 itillegg

Oi, det var tidlig ja..Håper han blir bedre utover dagen[:)] her har vesla vært ordentlig syk i går og i natt, så vi har sitti med henne å "sovet" i natt, helt pottetett stakkars..[:'(]

Fikk lagt han igjen litt før 6 i morges, og da sov vi til 9tiden. Mannen stod opp med han (framskritt, jippi!), så jeg fikk lagt litt til. Han fortalte når jeg sto opp at det hadde kommet enda en diarè-lignende bleie.

Oscar er i fin form han, så mulig det har sammenheng med tenner da..?

Back
Topp