Huff, ble så dårlig!

Maggi81

Andre møte med forumet
Er veldig plaget med migrene, men nå som jeg er gravid er den her sjelden. Men i natt våknet jeg med SKIKKELIG migreneanfall, og kan jo ikke ta migrenemedisinen jeg bruker til vanlig (Zomig), og paracet er som sukkertøy for meg.. Så jeg tok meg en Paralgin Forte som man kan ta som gravid i små mengder, men ble skikkelig ekkel i kroppen! Kjente ut som jeg var skikkelig rusa, det gikk rundt for meg. Kjentes ut som jeg hadde vært på tidenes fyllakule  Skikkelig ekkel følelse. Nå er det noen timer siden, så nå begynner jeg å føle meg normal igjen. Det der skal jeg ikke gjøre flere ganger. Eneste positive er at migrena forsvant, men sitter med en ekkel følelse av at det der skulle jeg ikke gjort :/

Huff da! Det gikk nok bra. Du sier jo selv at man kan ta det i små doser under svangerskapet! :) Godt at migrenen gikk over da! Har slitt mye med det selv! Kjempevondt!

uff, migrene er noe hærk!! Men det gikk nok helt fint at du tok den tabletten!!! :) Vi er alt for flinke og bekymre oss!!! Håper formen din er fin igjen nå!!

Back
Topp