Huff... blør...

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
På fredag våkna jeg til pittelitt rosa utflod, og kjente at alt håpet forsvant...

Fikk komme til vanlig GU på fredag, han lege kunne ikke se tegn til at jeg var på tur å abortere, og slimproppen var der, og alt lukket og låst...
Men i dag har jeg blødd litt mer, litt mer friskt blod... 

Legen sa at så mye som 20-30% blør i starten... er det noen som har blødd og det har gått bra? 

Har smerter i magen, men det har jeg hatt siden jeg ble gravid da...

skal på ul på mandag kl 09, føles som en evighet til:(

Man aborterer nødvendigvis ikke selv om man blør, så jeg håper det går fint med deg og krysser fingrene for alt fortsatt er lukket og låst!!:-)

Jeg blødde selv i uke 10, 13 og uke 17 i forgie svangerskap og husker hvor urolig jeg var. Forferdelig følelse og uvisshet!! Prøv og tenk på at det nødvendigvis ikke trenger å være negativt.

Stor klem!!!

Jeg krysser av hele meg og syns i alle fall det var oppløftende det GU så på fredag.
Vet alt om den grusomme ventetiden...

Men oktoberjentene skal ikke miste flere nå! <3

Jeg har trålet nettet etter positive blødningshistorier i går og i dag, og det er veldig mange av dem. Mellom 20 og 30 prosent av alle gravide blør i første trimester uten at det går galt. Og jeg har lest mange foruminnlegg fra damer som har vært sikre på at de har mistet, og så fått bekreftet masse liv på UL og født friske, raske barn. Håper for din del at du tilhører den kategorien! Lykke til!

Tusen takk for oppløftende ord:) det varmer... har mistet engang før så..

I kveld skal jeg bare ligge i armen på min kjære å spise godis:) 

Kakken: når skal du på ul for å sjekke din spire, blødde ikke du her før helgen? 

LeMaLu skrev:
Tusen takk for oppløftende ord:) det varmer... har mistet engang før så..

I kveld skal jeg bare ligge i armen på min kjære å spise godis:) 

Kakken: når skal du på ul for å sjekke din spire, blødde ikke du her før helgen? 

Jeg skal ikke på UL. Jeg skal ta blodprøve på mandag. Men skal prøve å få snakket med en sykepleier på Riksen da. Om veien videre evnt. også

Kan de ikke sende deg på ul? 
Jeg spurte om de kunne ta blodprøve her, men de mente det var best og raskest å sende meg på ul.....

Lykke til på mandag!! Håper spiren klorer seg fast... 

Kjenner 2 som var sikker på det gikk galt men som har verdens søteste akkurat nå, så det er masse håp!

LeMaLu skrev:
Kan de ikke sende deg på ul? 
Jeg spurte om de kunne ta blodprøve her, men de mente det var best og raskest å sende meg på ul.....

Det kan de sikkert, men virker som prosedyren er å gjøre det rundt 7/8 uker. Får høre hva de sier på mandag

Håper de sender deg på ul, så du får vite hvordan det står til med spiren din :) 

LeMaLu skrev:
Håper de sender deg på ul, så du får vite hvordan det står til med spiren din :) 

Og jeg håper det går bra med deg! :)

Jeg kan forhåpentligvis berolige deg litt :) Med sønnen min blødde jeg ofte i løpet av svangerskapet, ca hver 2.-3. Uke. Blødde helt frem til fødsel i uke 36. De fant aldri noen grunn til blødningene, bare konkluderte med "lettblødelig livmortapp". Håper dette bare er uskyldige blødninger hos deg også. Jeg hadde aldri smerter da, og legen sa at jeg kunne ta det med ro så lenge jeg ikke hadde smerter.

Krysser fingrene og ønsker deg lykke til. Håper du får positivt nytt så du slipper å bekymre deg

krysser fingrene for deg, og masse lykke til! Håper alt er i skjønneste orden

Har hørt at småblødninger er helt vanlig, men at man skal bli litt mer obs om det klumper seg.
Håper det går fint meg deg og spiren

Jeg håper og krysser fingrene om at d går bra...

Har tatt seg opp pittelitt med blødninger i helga, men ikke så mye...

kom en rar ting i stad i do, (på med hanske å måtte sjekke)

Så ut som et flak av noe, så ut som en genser der armene var røde og det andre var hvitt/grått.. ikkje klump altså, men en helt flat og rart greie....

jeg har blødd siden mandag og blør delvis enda! Å jeg har ikke fått påvist noe som helst enda! Å jeg fikk ikke kom på UL før imorgen kl 13.00! Så jeg har gått hele uken i usikkerhet..men er lite som tyder på at det har gått bra :(

Er helt grusomt å gå i uvissheten.......:/ håper de finner et lite bankende hjerte hos deg :) 

Back
Topp