Huff, blødning....

Ylvemamma

Flørter med forumet
Det har jeg i dag. Hadde det flere ganger de første ukene med jentungen også, og det gikk jo helt fint, men man blir jo nervøs likevel...
Jaja, det er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se... Har heldigvis en del billigtester liggende, så kan teste litt etterhvert å se hvordan det slår ut.

Legen min sa at man gjerne kan blø litt i uke 4, 8, 12... For det er menstruasjonsukene. Jeg blødde litt de ukene. Kanskje du er i en sånn? Men nå var det jo sånn med førstemann også som du skrev, så da går det helt sikkert greit nå også:) Men skjønner jo panikken selvfølgelig...

Skriver for å se svar

Venter bare på det samme.. Hadde det med bege forrige sv.skap.. så tidlig er det så lite annet man kan gjøre enn å vente å se.. huff.. Husker jeg tok tester hver uke frem til uke 8-9.. 
Positive tanker til deg;-)

Takk for det.

Ja, jeg når jo uke 8 denne uken, og hadde en blødning i uke 4 også, kan være noe i det. Har ikke vondt i det heletatt, da, annet enn i bekkenet.ser ut som det har roet seg igjen, men det er vel litt tidlig å si. Sist gang blødde jeg i et par dager ved flere anledninger, og var helt overbevist om at jeg hadde mistet. Men på UL hos legen så vi sannelig et lite, bankende hjerte :D

Ser ut til at det går fint :D
Nå har det nesten stoppet helt, bare så vidt noen dråper på papiret. Har ikke hatt noe som helst vondt, og symptomene blir sterkere for hver dag, så føler meg relativt trugg på at det bare var en uskyldig liksom-mens eller noe. SKal på UL på mandag, så da vet jeg sikkert hvordan det står til der nede :D

emoticon
Jeg blødde i forgje svangerskap i uke 4, 8 og 11+

Uff, ikke noe gøy...jeg også har blødning å er dritbekymra, hadde ikke dette forrige svangerskap... Kan jeg spørre hvor mye blødning du hadde? Måtte du gå med bind?

ksf skrev:
Uff, ikke noe gøy...jeg også har blødning å er dritbekymra, hadde ikke dette forrige svangerskap... Kan jeg spørre hvor mye blødning du hadde? Måtte du gå med bind?

Nja, har brukt bind, i tilfelle det skulle bli mye, men dte hadde nok egentlig holdt med et godt truseinnlegg. Det var nok blod til at vannet i do ble ganske rødt... På det verste var det vel kanskje som første dagen av mensen (for meg, det er vel individuellt), men det ver mye slim/utflod sammen med blodet så det så nok ut som mer ennd et egentlig var.
Begynte som litt brunt og utover dagen ble det mer mørkerødt, i går var det friskt blod, uten noe annet i, hverken slim eller levringer slik som i mensen, utover dagen roet det seg og ble litt slimete igjen og siden i går ettermiddag har det bare kommet noen dråper. Så relativt mye vil jeg si, men ikke så mye som mensblødning.

Håper det går bra med deg og den lille spisen, og at det bare er uskyldige blødninger hos oss begge :)

Back
Topp