Huff, bekymra..

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
På fredagen så klarte jeg å dette ned trappa :( rutsja nedover på strake bein, tok det rolig resten av dagen og det så ut til at det hadde gått bra! Men ryggen har bare blitt værre og værre, og hadde en liten blødning på søndag! Bekymrer meg jo kjempe for mini i magen og hva som har skjedd med ryggen:( men gruer meg veldig til å ringe legevakta. Redd for å bli avvist eller ikke får sjekka at lille har det bra.. :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Huff, stakkars deg! Sannsynligvis har det gått veldig bra, de er jo godt pakket inn, men er jo alltid lurt å sjekke så slipper du å gå å gruble... Lykke til! :)

Jada, har vel mest sansynlig gått bra, men klarer ikke la være bekymre meg alikevel.. Nå har jeg ringt legevakta i 15 min uten svar :/

Har du fått tak i legevakta? Som regel er det vel farligst om man faller på magen pga fare for morkakeløsning, men det er vel størst fare når man er kommet lengre på vei? Men håper du får snakket med dem slik at du slipper å bekymre deg :)

Nei! Orket ikke styre mere med det! Har tatt ting veldig med ro i dag, og ryggen er mye bedre heldigvis! :) ingen flere blødninger, så ting er nok i skjønneste orden ;)

Back
Topp