Huff!! Bekymra nå...

Moria86

Betatt av forumet
Eg har nå hatt små blødninger i en uke, var bare litt en eller to ganger for dagen. men fra fredagen har det vert hver gang eg er på do. Fikk i tillegg mensenlignede smerter i går kveld. Blør nesten ikkje i dag, men vi valgte likevel å reise på legevakten.
Etter å ha ventet i over 3 timer var vi nett innom en lege som egentlig ikkje gjorde annet enn å skrive en henvisning til kvinneklinikken, men eg fikk ikkje reise opp dit før i morgen. Så må gå å lure enda lenger.
De tok en urinprøve som viste at eg var HCG-positiv, men har hørt at man kan var det i flere uker etter en abort.
Er skikkelig bekymret nå.....

Hmm, jeg ville dratt til legen og tatt blodprøve jeg, for å se om HCG verdien stiger...

Ønsker deg uansett lykke til!!

Skal på kvinneklinikken i morgen tidlig. Håper alt er bra, men har en dårlig følelse....

Uff, guffen følelse. Jeg ønsker deg masse lykke til i morgen og krysser fingre og tær.

Uff håper virkelig at det ikke er noe galt![:(] Har vært nok triste historier i det siste! Men du har rett at en positiv hcg i en urinprøve beviser ingenitng. Du må ta 2 blodprøver med gjevne mellomrom for å se at de stiger. Men ser på tickeren din at du er nesten ti uker og da skal hcg nivået ditt etterhvert begynne å synke. Det tar lang tid før hcg nivået har sunket så mye at den vil vise negativ om du skulle ha vært utfor en SA. Anbefaler deg og ta en tidlig ul, det er nå omtrendt den eneste måten nå og få vite noe sikkert om den lille spiren din har det bra nå.. Lykke lykke til! krysser fingrene for at den lille har det bra i magen din!!

Back
Topp