Huff bare 2 dager igjen! :(

verteline

Elsker forumet
Mannen reiser på jobb på mandag, Nordsjøen. Å jeg er så enormt dårlg, spyr å skikkelig sliter med mat å har konstant vondt i hode... Stakkars gutten min kommer til å få 2 kjedelige uker med mye tv :( :(

ååh stakkars deg, føler med deg nå!

Mannen jobber skift og den uka han jobba kvelden var tunge, og jeg ble mer og mer kvalm.. den uka han jobba natt klarte jeg ikke levere jentungen i barnehagen en gang.. krabba mellom romma og ble bare sittende på gulvet og skjelve så måtte vekke han en time etter han hadde lagt seg og han leverte.. så havnet jeg til slutt på sykehuset og han jobbet formiddag.. vi har familien hans som nabo så jentungen sov der om nattan og de leverte i barnehagen så her løste det seg..

Håper virkelig ikke at kvalmen din blir så ille at du også må på sykehuset - selvom det nesten var en befrielse og slippe kvalmen etter et par dager med drypp :p

Lykke til og god bedring!!

huff ja er så slitsomt! Så har jeg ingen til å hjelpe heller for foreldrene mine er på ferie å svigers bor i nordnorge... Men må jo bare klare det!!! Sylvia ja i like måte:) men jeg har ikke sakt noe til noen enda så husk!! ;)

verteline skrev:
huff ja er så slitsomt! Så har jeg ingen til å hjelpe heller for foreldrene mine er på ferie å svigers bor i nordnorge... Men må jo bare klare det!!! Sylvia ja i like måte:) men jeg har ikke sakt noe til noen enda så husk!! ;)

Hihi, skjønte det, her er det også litt hemmelig foreløbig! :)

Back
Topp