jeg ble veldig stor i mitt forje sv, følte meg tung og klumpete... er tynn i utgangspunktet og gikk opp 25kg så det ble veldig mye følte jeg, heldigvis for meg var det masse vann som gjorde meg så innigranskauen tjukk, og kiloene raste av så fort gutten ble født, he he... [:)] synes magen var i veien, rompa og hoftene hadde jo blitt så store at jeg dulta jo borti alt som var og følte meg egentlig som ei skikkelig kløne!!! var veldig uvandt!!! men det som var det mest rare og irriterende var at folk jeg møtte, spesielt di på jobben, mente at jeg kun hadde lagt på meg på magen [:@] hva i helv... veit di om det da!!!! jeg har da ikke 25 kg kun på magen, det sier seg vel selv for svingene!!!! det er jo oxo en grunn til at jeg ikke fikk mine vanlige bukser lengere opp enn til under knærne!!!!! kan ikke folk holde kommentarene sine for seg selv, di veit jo for det meste ikke hva di snakker om, det er vår kropp, alle er forskjellig,og man kan ikke sammenligne svangerskap heller, for di er jo oxo forskjellige.... man får nok bare være fornøyd med den kroppen man har og den lille eller store kulen som buler ut på framsia av kroppen sin og ikke bry seg om hva folk slenger ut av seg i tide og utide [:D] lykke til med kroppene og magene jenter!!! klemmer til alle [:)] he he, ble litt langt dette her, og følte jeg fikk blåst ut litt oxo, er litt hormoner her om dagen å [:)] ha ha ha....