Huff...andre som har det sånn???

cleo_84

Gift med forumet
Føler meg stor og svær, noe jeg er også forsåvidt.( I forhold til forrige gang er jeg diger) Fått endel bemerkninger om magen min, og det verste av alt er at jeg ikke har lagt på meg en kilo engang....er så stolt, også må jeg høre at jeg er så stor osv.... Jeg har jo noen kilo å gå på i forhold til forrige gang, men alikevel... Så nå sitter jeg med følelsen av at hvis dette fortsetter sånn vil jeg være så stor mot slutten at dette ikke ender så bra... I tillegg har jeg forferdelig vonde kynnerer å orker nesten ingenting, så er ikke bare å gå en tur heller... Dagens utblåsning!!

Uff ja, skjønner deg godt! Føler meg superstor i magen her og. Den er liksom alltid i veien, når en skal bøye seg eller gjør noe. Er ikke så stor fra før (er 1,62m og bruker klesstørrelse 34-36 til vanlig). Har lagt på meg 2 kg og de er garantert landet på magen. Den står så ut og folk er helt sånn: Jøss den synes jo skikkelig jo..... Stor mage og bitteliten rest... [&:]

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

ikke noe gøy og føle det sånn[:(] sender deg en KJEMPEKLEM[:D]

Takk begge to:) Stor klem tilbake lillekula, tenker på deg:)

Klem kommer fra meg og [:D] Tror vi alle er inne i en periode hvor vi merker at kroppen ikke er den samme som den var.. og det kan være fortvilende. Premien for dette er ikke langt unna. Vi får bare holde ut!

Det er så uomtenksomt å slenge ut slike kommentarer... Tror de fleste har fått høre at de ikke er "normale". Enten svære eller små. Merkelig at folk synes det er greit å kommentere hvordan andre ser ut. Vi gravide må jammen meg finne oss i ting som andre ville tatt som en selvfølge at man ikke fikk slengt i fjeset.

Jeg føler meg også stor, vel vitende om at jeg er bare noen uker over halvveis og kommer til å bli mye større. Men det er for en kort periode. 4 mnd igjen nå, så får vi kroppen tilbake.

Kos deg med magen, og hev deg over kjipe kommentarer. Får ikke gått så mye tur her heller. Får vondt i bekkenet av å gå, så det begrenser seg veldig. Dessverre.

Dere er så søte alle sammen:) Tusen takk, hormonelle meg blir nesten rørt og utrolig glad for alle gode ord å klemmer:)

Ja merker at kroppen er i endring... Magen er ikke så altfor stor enda, men har gått opp 5-6 kg allerede. Før trente jeg masse, men nå med denne vinteren ble det mindre løping og sykling enn vanlig, og med en økt apetitt i tillegg er det kanskje ikke så rart... :)
Sliter med å finne klær som sitter bra. Har for liten mage ennå til å handle inn mammatøy men er for stor for de fleste vanlige klærne mine og orker ikke kjøpe nye før jeg er "skikkelig" gravid :) Jaja, er vel bare for en periode, satser på at jeg er tilbake på normalen om noen måneder :)

jeg ble veldig stor i mitt forje sv, følte meg tung og klumpete... er tynn i utgangspunktet og gikk opp 25kg så det ble veldig mye følte jeg, heldigvis for meg var det masse vann som gjorde meg så innigranskauen tjukk, og kiloene raste av så fort gutten ble født, he he... [:)] synes magen var i veien, rompa og hoftene hadde jo blitt så store at jeg dulta jo borti alt som var og følte meg egentlig som ei skikkelig kløne!!! var veldig uvandt!!! men det som var det mest rare og irriterende var at folk jeg møtte, spesielt di på jobben, mente at jeg kun hadde lagt på meg på magen [:@] hva i helv... veit di om det da!!!! jeg har da ikke 25 kg kun på magen, det sier seg vel selv for svingene!!!! det er jo oxo en grunn til at jeg ikke fikk mine vanlige bukser lengere opp enn til under knærne!!!!! kan ikke folk holde kommentarene sine for seg selv, di veit jo for det meste ikke hva di snakker om, det er vår kropp, alle er forskjellig,og man kan ikke sammenligne svangerskap heller, for di er jo oxo forskjellige.... man får nok bare være fornøyd med den kroppen man har og den lille eller store kulen som buler ut på framsia av kroppen sin og ikke bry seg om hva folk slenger ut av seg i tide og utide [:D] lykke til med kroppene og magene jenter!!! klemmer til alle [:)] he he, ble litt langt dette her, og følte jeg fikk blåst ut litt oxo, er litt hormoner her om dagen å [:)] ha ha ha....

ORIGINAL: engelimagenmin

Synes alle har lagt på seg så lite jeg. Nærmer meg 10 kg nå og er lita og slank til vanlig [:(]

du er ikke aleine [:)] trøste trøste [:)] jeg er lita og spinkel til vanlig og har lagt på meg ca 8kg [:D]

Vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg.. Men vet det er en god del kg.. Rumpa er blitt svær! Er ikke gøy at kroppen "plutselig" forandrer seg på denne måten! Jeg har ikke lagt på meg siden jeg var 15 år, hatt fast kg siden da. Også skal jeg plutselig ikke passe noen av klærne mine lengre?!

Det værste jeg vet er alle som kommenterer, jammen du er jo gravid, du SKAL jo legge på deg.

Ja dette er kanskje tilfelle, men det forandrer jo ikke det faktum at det kan være rart, og ekkelt å akseptere at du går opp to str i klær feks? Har ikke jeg like mye rett til å syte litt når kroppen forandrer seg som en som bare spiser seg feit for ingenting??

Back
Topp