Huff, alt man har lyst på! *insp mathilde*

Tjukkaaa

Forumet er livet
Den dilemmaen om bursdagsgave til barna... er jo leeeenge til men det må gjerne kombineres med at barna trenger jo litt forskjellig til sommeren.

Og så var det dette med hva JEG har lyst på og mener at hun TRENGEr[8D]. Vi har grei uteplass med 0 aktiviteter. Så jeg har litt lyst på noe hun gidder å leke lenge nok med i hagen sånn at vi ikke må BESTANDIG stå ved siden av hun.

En huske? En sandkasse? Noe å la trampoline? dokkehus/utelekehus? Helst skulle jeg kjøpt alt sammen men jeg vet at bremsen jeg er gift med kommer ikke til å akseptere det[8D]

Så hva skal man da kjøpe?

Ååååh - jeg har lyst på hus med hage!! Heldige dere[:)][:)] Og da vil jeg ha et lite dukkehus... Tror det ville holdt min lille frøken i ånde lenge, hun er så flink til å leke selv! Disse (eller huske[:-]) må hun jo ha hjelp til å bruke enn så lenge - men etter hvert vil hun jo sikkert ha stor glede av det også[:)]

Ikke lett å velge nei! [8|][:)][:D]

Vi har både huskestativ med sklie og trampoline. Det er definitivt trampolina som blir mest brukt! Vi har veldig lyst til å gi jentene lekestue, håper å få råd til det i sommer.....

Vi har lyst på huske med sklie, det leker hun MYE i hos naboene. Hun liker trampoline også, men jeg er litt skeptisk til de...[8D][8D] Dessuten krangler nabobarna så mye om den og er hele tiden noen som skader seg...[8D]
Mannen påstår at han skal bygge et dukkehus i hagen, kanskje til neste år!![:D]

Back
Topp