Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nei no vet æ ikke om æ ska selge alt av scrappe-utstyre mitt..har jo ikke tia eller fantasien lengre syns æ..kordan ska æ få interressa opp igjenn?for vil jo..blir så rot å huff..[:'(]
la ting ligge litt!! jeg scrappet en del for ett par år siden.... og ble lei.. så fant jeg det fram igjen for ett halvt års tid siden.. og nå er jeg hekta som jeg aldri før har vært!! [:D] så bare la alt ligge litt.. lag noen kort i stedet kanskje.. det gjør jeg om jeg er lei Loer..[:D] for kort går så mye raskere å lage!
nei, si det!!?[:D] men er jo veldig greit å ha litt kort liggende da.. eller du kan sende til noen som du føler at trenger en oppmuntring... har desverre ingen bilder liggende her på denne pcen.. men det ligger mange kort inne i galleriet til de ulike brukerne her på bv... det finner du i topptråden her... alle her inn er jo såååå knall flinke... der har jeg hentet masse inspirasjon.. også ligger det sikkert noe inne på scrapping.no også..[:D]