huff å huff

Miala

Flørter med forumet
Som sagt tidligere, så brukte jeg være inne på bim før jeg flyttet hit.
Det er helt forferdelig inne på forumet der inne nå..(skravlesiden)
Beskyldningene hagler...
Er vist en psykopat å herjer der eller noe...
Fikk bare med meg noe om spåing og at ei ville kjøpe en baby!?[>:]
Skjønner ingenting... Var koseli der før...
Nei, takke meg til babyverden.

Dere er et koseli gjeng
[:)]

det der er jeg VEEELDIG enig i! blir helt overrasket over hvor spydige og fæle noen er der inne...

Her virker det mye hyggeligere:) Alle er positive og glade for hverandre! Ikke bitre og grinete!

Koselig at dere liker dere her inne. det har vært noen litt ufine feider her inne også, men det har blåst over. Litt uenighet har aldri skadet. Men her inne får du svar på alt mulig rart du lurer på, du kan skravle med folk, og gratulere de heldige som blir gravide, eller føder. i tillegg gleder folk seg med deg når du har hyggelige nyheter og trøster deg hvis du trenger det!

Velkommen begge to!

Klem, M

Jeg var også mye på BIM før, men liker meg bedre her. Det er ikke så mange jenter som benytter dette forumet så man blir mer "kjent" med de jentene som er her. På BIM brydde jeg meg ikke så mye om hvordan det gikk med de andre - var innom mest for å stille spørsmål. Her må jeg innom bare for å se hvordan det går med de andre. Er blitt glad i dere jeg[:D]

Mange store klemmer til alle forumjentene!

Aldri før prøvd noen andre sider,bare holdt meg til babyverden. Og her trives jeg kjempegodt! Føler meg alltid velkommen og dere andre er jo bare så hyggelige! Vi er nesten blitt som en stor familie liksom! [:D] Så bra at vi kan glede hverandre,hjelpe hverandre og dele sorgene med hverandre.

Så her flykter jeg ikke med det første! [;)]
Men forresten.. BIM,hva er det? Skjønt at det er ei skravleside iallfall..[:D]

Klem til dere alle!

BIM=Barn i magen[:D]

Back
Topp