Hudprodukter

jenta86

Gift med forumet
Hva bruker du? Og hvorfor?
Renser du huden din hver dag?

Jeg klarer meg ikke uten Ole Henriksen sine produkter :) har prøvd mye forskjellig,dyrt og billig,og endelig funnet noe som passer hudtypen min perfekt ;)

Jeg renser huden hver kveld. Husker ikke merket men er den neste typen jeg tåler pga allergi

Syns jeg har prøvd "alt" uten å finne noe jeg syns er bra!

Bruker en god fet krem i ansiktet og ellers om jeg har tørr hud. Og dett var dett.

Syns jeg har prøvd "alt" uten å finne noe jeg syns er bra!

Har prøvd mye jeg også,og tillegg har utdanning innen hudpleie så har jeg slitt i mange år :( tok på meg spanderbuksa og kjøpte OleH og angrer ikke :) huden gløder :D

Bruker en god fet krem i ansiktet og ellers om jeg har tørr hud. Og dett var dett.

Skulle ønske jeg kunne gjøre det også :p

Jeg bruker vann og en fuktighetskrem. Og sminnkefjerner til øyensminke, da.

Bruker sminkefjerner, clinique sin ansiktsrens og en ansiktskrem jeg ikke husker hva het :)

Bruker bare fuktighetskrem, trenger ikke noe mer.

Jeg bruker Decleor sine produkter i ansiktet, og en skrubb fra Elisabeth Arden. Sminken fjerner jeg med Lancome sånn flytende eller Simple om jeg er lat :)

Har prøvd mye jeg også,og tillegg har utdanning innen hudpleie så har jeg slitt i mange år :( tok på meg spanderbuksa og kjøpte OleH og angrer ikke :) huden gløder :D

Skulle ønske jeg kunne gjøre det også :p
Har jeg ikke hørt om engang. Da må jeg sjekke om det er og få kjøpt her...

Jeg bruker endel koreansk hudpleie.
Jeg bruker en heeel serie :p

Jeg holder også på å jobbe inn en del koreansk hudpleie- "Problemet" er bare at jeg har så mye back-up produkter fra før som jeg må bruke opp først.
Elsker sheet maskene jeg har forsøkt

Jane Iredale <3

Jeg har psoriasis,så jeg må bruke fete kremer som f.eks Apo base..og jeg bruker kokosolje,og kremer på resept..slitsomt og klissete til tider,men må til :)

Bruker Pai skincare krem og serum, dermalogica rens og md sin skrubb :D

Jeg bruker spenol. Ellers bare vann. Men sminker meg ikke. Spenolen kom dårlig ut i test mtp stoffer som ikke er så bra, og håper de fikser i det snart. Men den funker bra for min hin og er billig. :) jeg får høre jeg ser ut som i midten av 20-årene og er 36... Så tror skjønnhet kommer innenfra ;) hehe

Back
Topp