hudpleieprodukter

mkay87

Forelsket i forumet
noen som har erfaring med Proactive hudpleieproduktene?

hva bruker dere av hudpleieprodukter? jeg har en kombinert hud, samt arr etter akne. så er på utkikk etter produkter rettet mot det..

Jeg anbefaler egentlig å dra til hudpleier som kan se på huden din og anbefale utifra det du trenger :)
Selv sånn uten å ha sett huden, så ville jeg anbefalt md-formulation rens og serum iallefall (Vil ikke gå ut med noen serum siden jeg ikke har sett huden din, men de har gode og effektive serum mot det du nevner).

Gå til hudpleier så får du en skikkelig analyse og anbefalt produkter til din hudtype. 

Pro-Active er dessverre ikke så bra de skal ha det til.

Labambie skrev:
Gå til hudpleier så får du en skikkelig analyse og anbefalt produkter til din hudtype. 

Pro-Active er dessverre ikke så bra de skal ha det til.

Signerer.

Fornøyd med decleor. Var til hudpleier for flere år siden. Hun hadde bare dette merket, men har aldri skiftet merke etter det :-)

bruker nå md formulations facial cleanser, md renewal serum, en antioxidant lotion(bregnet til de med kviser++), samt antioxidant(?) comfort creme.

men får jo baaare urenheter av de:( derfor vurdert å begynne med proactive...

mkay87 skrev:
bruker nå md formulations facial cleanser, md renewal serum, en antioxidant lotion(bregnet til de med kviser++), samt antioxidant(?) comfort creme.

Hvor lenge har du brukt de???

har vell brukt de i 2 uker nå vell? om ikke 3...

Kona til ET skrev:

mkay87 skrev:

mkay87 skrev:

Kona til ET skrev:

mkay87 skrev:

2 uker er altfor kort tid til å kunne si om det funker eller ikke, dessverre. Skjønner at du vil at det skal skje fort, men når du begynner med noe nytt, så må du la produktene få jobbe med huden over tid. Mellom 4 og 8 uker tar det for huden å forye seg, og også den tiden det er anbefalt å prøve nye produkter før man "vurderer" resultatet.

Tanketrollet skrev:

mkay87 skrev:

Kona til ET skrev:

mkay87 skrev:

2 uker er altfor kort tid til å kunne si om det funker eller ikke, dessverre. Skjønner at du vil at det skal skje fort, men når du begynner med noe nytt, så må du la produktene få jobbe med huden over tid. Mellom 4 og 8 uker tar det for huden å forye seg, og også den tiden det er anbefalt å prøve nye produkter før man "vurderer" resultatet.

ok.må jeg virkelig prøve de så lenge før jeg evt vurdere å bytte ja :P er bare å smøre seg med tplmodighet da skjønner jeg :P

Back
Topp