Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det dyrt?Jeg har clarisonic mia. Jeg liker den veldig veldig godt. Den renser bra, rydder opp i whiteheads og blackheads. Den fjerner smuss og den gjør meg ordentlig ren
Hvis du kjøper den ny, så er den relativ dyr ja. Du kan ofte få den på 20% rabatt om du er kicks medlem,eller kjøpe brukt for kanskje 500 kroner.Er det dyrt?
Hmm... Høres ut som noe jeg kan ønske meg i julegave fra mannenHvis du kjøper den ny, så er den relativ dyr ja. Du kan ofte få den på 20% rabatt om du er kicks medlem,eller kjøpe brukt for kanskje 500 kroner.
Absolutt! Veldig verdt pengene spør du meg altsåHmm... Høres ut som noe jeg kan ønske meg i julegave fra mannen
Ja det er deilig å kunne pleie seg selv hjemmeAbsolutt! Veldig verdt pengene spør du meg altså
Jeg er helt enig. Og man sparer penger. Slipper å bruke masse penger hos hudpleier!Ja det er deilig å kunne pleie seg selv hjemme
Ja det blir fort dyrtJeg er helt enig. Og man sparer penger. Slipper å bruke masse penger hos hudpleier!