Hudpleie

Bkno8762110

Andre møte med forumet
Jeg har alltid vært nøye med ansiktshudpleien min, men nå føler jeg et behov for å ta ekstra vare på kroppen min også.

Til nå har jeg bare brukt fuktighetskrem, men etter som magen vokser så fort nå tenker jeg at huden strekker seg veldig mye på kort tid og at jeg burde ta ekstra vare på den.

Har dere noen rutiner dere bruker og produkter dere anbefaler? Oljer, kremer osv
 
Jeg har sverget til koreansk hudpleie med flere steg i over 4 år nå. Det kan bli mye, men det er en hobby som jeg gleder meg til hver dag. Er litt nørd.. Og jeg er skikkelig fornøyd med huden min. Jeg tilpasset det litt etter hva jeg kjenner at huden min trenger, men skulle jeg anbefale noe så er det å være flink med å rense hver kveld med dobbelrens,og bruke solkrem HVER DAG ( også på vinteren).

min hudpleierutine:
1. Oljerens
2. Vannbasert rens
3. Skrubb (1x i uken)
4. Toner
5. Sheet mask (ved behov)
6. Essence
7. Serum (ved behov)
8. Krem
9. Olje (mest på kvelden og vinter)
10. Solkrem
 
Jeg sverger til The ordinary og nip&fab nå som huden min tror den er tenåring igjen, og ellers så bruker jeg fuktighetskremer fra REN da de virkelig funker på meg. Oppdaget også nylig glow serum fra dem som er helt fantastisk :love7
 
Bruker hudkremen fra lykkelig som liten overalt og renser med L’Oréal rensevann. Tar bad med badesalt og ser at føttene trenger en skrubb men det er det å få tid til det da...
 
Jeg vasker med i vann og bruker solkrem. Bruker også bodybutter på magen og brystene. Ellers bruker jeg olivenolje til hodebunnen ca en gang i uka. Har brukt det siden februar, men har enda sår hodebunn som klør veldig.
 
Back
Topp