Hudpleie

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Dere som renser ansikt og bruker kremer, hva er deres favoritt av produkt(er)?

Jeg har falt veldig for serien til Cosmica som man kjøper på apoteket, da jeg har utrolig sensitiv hud!

Aldri vært flink til å opprettholde en god rutine før nå, og må si jeg merker forskjell på huden. For det første er den ikke stiv på ettermiddagen (data-tryne), tørr eller rødlig, også er den jo sååå myk da! :D

Så hvilke produkter bruker du? Har lest meg litt opp på koreansk hudpleie nå og klikket noen produkter hjem i posten :-)

Jeg bruker produkter fra forskjellige koreanske merker. Bl.a cosrx, mizon, the saem, purebess. :)

Jeg liker veldig godt babor, isun og guinot :)
Vekslet litt på disse da huden min har variert behov alt etter vær og årstider.
Har hørt mye bra om dette koreanske, men ikke prøvd det selv -virker litt tungvindt og styrete for min del :p

Bruker koreansk.

Morgen:
Secret Key Snail+EGF Repairing Foam Cleanser
Secret Key Snail+EGF Repairing Toner
Mizon Snail Repair Eye Cream
Secret Key Snail+EGF Repairing Cream
Missha All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk (SPF50+ PA+++)

Kveld:
Secret Key Snail+EGF Repairing Foam Cleanser
Secret Key Snail+EGF Repairing Toner
Mizon Snail Repair Intensive Ampoule
Mizon Snail Repair Eye Cream
Mizon Special Therapy Good Night Wrinkle Care Sleeping Mask
Etude House My Lash Serum

Ekstra: (ca 1 gang i uka)
Skin Food Black Sugar Wash Off Mask / Elizavecca Carbonated Bubble Clay Mask
Secret Key Snail+EGF Repairing Mask Pack

Har nettopp fått Purebess Galactomyces 80% Eye Cream og Purebess Galactomyces 100% Serum som jeg skal prøve ut.

Har prøvd en hel rekke fra land og strand men ingen passet min hud da jeg har veldig sensitiv hud. Endte opp med å finne en fantastisk serie som heter la roche posay. Eneste jeg tåler og er stor fornøyd.

Bruker diverse produkter fra Ole Henriksen :)

Jeg bruker dermalogica. Brukt helt siden jeg gikk hudpleielinja for en mannsalder siden :p

Jeg var veldig fornøyd med MD. Nå bruker jeg Bioline

MARY KAY

Back
Topp