Hudpleie!

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Septembertassene 2026
Hvilke hudpleieprodukter bruker dere til ansiktet? Og hvilken type hud har dere?
Jeg her kombinert/fet hudtype til vanlig, men nå som jeg er gravid er den ekstra uren.

Del gjerne link til der dere kjøper produktene

Jeg bruker en veldig god fra apoteket i Norge, husker bare ikke navnet. Jeg har helt normal hud.. Kremen er uten parfyme, parabener og alt mulig, det har jeg veldig no go for når jeg er gravid, så langt det går :-)

Men, apoteket har mange gode ihvertfall.. :-)

Bruker Vichy som man får kjøpt på apoteket. Men må desverre si at ingenting er så bra som di man får på resept hos legen. Kan å gi ett tips om å kanskje bytte make up type om du får mye kviser og slikt, da du kan være allergisk mot den du bruker selv om du kanskje har brukt det i alle år

Ole Henriksen bruker jeg.

OLE HENRIKSEN - On The Go Cleanser 207ml (OLE0004)
On the go cleanser

OLE HENRIKSEN - Pick Me Up - Face Mist 207ml (OLE0005)
Pick me up face mist

OLE HENRIKSEN - Three Little Wonders Kit (OLE0047)

Truth serum collagen booster (under krem dag og natt), sheer transformation (dag) og invigorating night gel (natt)

Veldig fornøyd med disse, holder min litt vanskelige hud veldig godt i sjakk

Har prøvd veldig mye forskjellig "opp gjennom tiden" (med fare for å høres ut som jeg er 92 år, hehe..), men har nå endt opp med dag-, natt- og øyekrem fra Oil of Olay, 7- "ett eller annet". Har helt normal hud, og har vel ikke merket så mye til kviser eller andre hudforandringer siden jeg ble gravid heller *bank i bord*.

Jeg bruker produktene fra REN som de nå selger på apoteket. Veldig fornøyd med dem, de inneholder ingen ingredienser som er syntetisk fremstilt, genmanipulert eller fra dyr.

jeg bruker excuviance renseserien. kjøper det fra hudspesialisten.no, men nå sliter jeg med uren hud generelt da :P

Jeg ville anbefalt deg å ta en tur på apoteket. der har de mange gode produkter. for eksempel har de vichy....men den kan være litt sterk for sart hud....da har de for eksempel Avene som skal være veldig mild.

eventuelt har du REN serien også, men har ikke peiling på hvordan den er. har ikke brukt. nå har jo jeg hatt en del problemer med dette, og vichy hjalp....avene gjorde meg værre følte jeg....men kanskje jeg bare trengte litt sterkere produkter....hvem vet....hør med apoteket angående din hudtype :)

Bruker vanligvis Dermalogica, men tester ut litt fra Linda Johansens serie.
Jeg kjøper direkte fra leverandør, siden jeg er utdanna hudpleier.. :)

Jeg sverger til Madeleine Ritchie med Manukahonning. Den tar knekken på urenheter fordi den er antibakteriell. Den inneholder ikke parabener eller andre skadelige ting og er ikke testet på dyr. Den lukter ikke honning selv om den er basert på det.

Jeg så at en annen anbefalte å bytte ut sminken. Det støtter jeg fullt ut. Prøv mineral sminke.

Du kan bestille ren hudpleie hos Manukanorge

Back
Topp