Hudpleie og kremmer - anti aging

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har hudpleieprodukter de er veldig fornøyd med? Bruker selv serum, krem og rens hver morgen og kveld. Men føler huden begynner å se gammel ut. Blir 29 og har vel solt meg litt for mye tidligere. Først de siste årene jeg har blitt mer bevist på dette med sol og solkrem. Ønsker svært gjerne å unngå flere rynker og linjer så langt det er mulig....

Noen som har hudpleieprodukter de er veldig fornøyd med? Bruker selv serum, krem og rens hver morgen og kveld. Men føler huden begynner å se gammel ut. Blir 29 og har vel solt meg litt for mye tidligere. Først de siste årene jeg har blitt mer bevist på dette med sol og solkrem. Ønsker svært gjerne å unngå flere rynker og linjer så langt det er mulig....
Jeg bruker hudpleie serie som heter vaadi [emoji4] Veldig fornøyd! Helt rene produkter. Får kun kjøpt de på nett, men de har kort leveringstid!

Jeg bruker rens, serum og dag/nattkrem fra Jan Marini og bytter på å bruke øyekrem fra Obagi og Matis. Veldig fornøyd!

Bruker dagkrem med SPF 20 i. Ellers så er vedlikeholdet av huden dårlig. Skulle nok vært noe flinkere til å pleie den.

Back
Topp