Hudforandringer!!!

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Flere som er blitt plager med kviser og uren hud? Evt. noen som har tips til noen produkter som kan hjelpe meg?

- Har til vanlig helt ren og veldig fin hud i ansiktet, men den siste uken har jeg fått masse kviser og rett å slett uren hud :( Føler meg uvel pga detta! Skjønner jo at dette kommer av hormoner, men uansett, F*** så ekkelt :p

Flere som er blitt plager med kviser og uren hud? Evt. noen som har tips til noen produkter som kan hjelpe meg?

- Har til vanlig helt ren og veldig fin hud i ansiktet, men den siste uken har jeg fått masse kviser og rett å slett uren hud :( Føler meg uvel pga detta! Skjønner jo at dette kommer av hormoner, men uansett, F*** så ekkelt :p

Vet at MAC har veldig fine renseprodukter for huden :) huden vil uansett kanskje få litt kviser i begynnelsen, men det pga nytt produkt osv også blir det borte. Et rensevann fra MAC + skrubben som heter "vulcanic ash" er superbra! Rensevann bruker du før og etter du skal ta på sminke/fjerne sminke. Morgen og kveld er god regel egentlig :) jeg brukte skrubben ca 2 ganger i uken, en gang til om jeg følte for det. Den er helt fantastisk! Deretter ville jeg gått for en ansiktskrem fra Clarins. De er for det første ikke altfor dyre, men alikevell veldig gode! Husk bare å finne en for din type hud :) (fet/tørr/kombinasjon) :)

Til resten av kroppen er body lotion fra Nisim vanvittig ålreit! :) fåes på noen apotek også, faktisk :)

Verdt et forsøk ^^ MAC er heller ikke grisedyrt syns jeg :) fins verre pris å betale :p
Men husk at de bak disken (alt kan fåes på f.eks kicks) kan mye om dette og kan finne produkter som passer deg da :) med mindre du vil gå "the real deal" veien på en hudpleiesalong :)

Har fått en håndfull kviser etter at jeg testet positivt. Til vanlig har jeg ingenting. Den mengden jeg har nå er helt ok, de 5-6 er fordelt på hele kroppen så det er ikke mange jeg har i ansiktet. Har en full renseserie jeg fikk i gave fra MaryKay (?) så det er kanskje noe å bruke hvis det skulle bli for gale..

Jepp uren hud er slitsomt og plagsomt, bruker noe ansiktmaske og rensekrem i dusjen for å holde det nede.

ja desverre :(

Jeg gikk på Isotretinoin (Roaccutan) før jeg ble gravid, sluttet da vi skulle starte prøvingen. Var så ille plaget med kviser, vært det i alle år og ble mye verre da jeg fikk hormonspiral. For å holde kvisene i sjakk har jeg en salve som jeg smører på, Skinoren heter det (må ha resept) , har ikke fått en eneste kvise enda :D

Det samme skjer med meg, d ser ut som jeg er tenåring igjen! Hater d, føler meg veldig uvell!

har slitt med kviser og uren hud siden første mann. jeg er ikke så god på å følge slike rensekurer o.l. :-( så glemmer det hele tiden eller gjør det ikke riktig.. har tenkt å gå til hudpleiesalong etter dette svangerskapet for å få skikkelig behandling på det. men har ikke gjort det siden vi viste vi skulle ha en til å det ante meg at det ville komme tilbake.

Jeg har gått til hudpleiern en gang i mnd siden jeg var gravid med førstemann. For meg er det gull og hjelper med å holde urenhetene under kontroll sånn at jeg slipper kviseutbrudd. Jeg har hatt veldig mye hudproblemer tidligere så det er veldig viktig for meg:-)

Jeg har også masse kviser og sorte prikker!! Utrolig plagsomt! I tillegg er håret mitt konstant fett.. To runder med sjampo, men håret er fett igjen når det har tørket.. føler meg skikkelig skitten og ekkel.. :p

Jeg har også masse kviser og sorte prikker!! Utrolig plagsomt! I tillegg er håret mitt konstant fett.. To runder med sjampo, men håret er fett igjen når det har tørket.. føler meg skikkelig skitten og ekkel.. :p

Bruk nisim for fet hodebunn eller Redken sin for fet hodebunn :)
Vet at de to for tørr fungerer, så da ville jeg brukt de :) og ikke så mye balsam eller hodebunnsmassasje da det bare øker produksjon av talg :) massasjen altså. Balsam bare i lengdene :)

Her også, masse kviser :( jeg pleier å ha uren hud, men ikke plaget med så sinnsykt mange kviser som jeg har nå :(

Takk for gode tips og råd :) Blir vel og prøve noen rense kurer og ansiktsmasker, er ansiktet som er verst for meg.. Har aldri vært plaget med kviser og uren hud før nå, tror nok det er derfor det er enda litt mer ekkelt :p

Men har også fått utbrudd med kviser på armene, ekkelt! :/ Heldigvis er samboer glad i meg uansett ;)

samme her også, masse kviser rundt munnen spesielt..grufullt...plaget med det samme når jeg gikk med 1 mann, og etter fødsel ble jeg verre..uff håper det ikke blir sånn nå,da dør jeg:)

Ryggen min har blitt angrepet:/ ikke værste plassen da men, kjipt uansett:(

Back
Topp