hudflik der nede

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Der nede,noen som har hatt det?er som en fettflik på en måte.Har hatt noe ala det på halsen.

Vorter er vel harde,er de ikke?Ikke hatt det før,legen i morgen.

dytt

ja,eller den var liten men blitt større.

Akkurat som slike fettfliker jeg har hatt på halsen.

Den er forresten ikke vond og heller ikke hard/rugglete

ORIGINAL: Pretty Bird

Vet ikke kor du mener,men mollusker?[8|]
Mindre enn vorter,ikke harde..ikke vonde eller klør..

mollusker?Aldri hørt om,farlig?er mellom beina[8D]

Googla bilde,er ikke sånn den ser ut.Er bare en der også

Syns det høres mer ut som en talg kul, har du prøvd å klemme på den?

ORIGINAL: Kakemonsteret

Ja, høres ut som litt talg.... Hvis ikke kan det jo være vorte? Vanlig å få i svangerskapet.

Men er ikke det kjønnsykdom?Vorte altså?

Får ikke klemt noe ut,den er helt flat[&:]Ser helt punga ut(ææææsj)

ORIGINAL: GuttasMamma!

Ja, høres ut som litt talg.... Hvis ikke kan det jo være vorte? Vanlig å få i svangerskapet.

Jeg våknet idag av at jeg også har noe rart rett innfor bikinilinjen...en slags mørk føflekk som liksom henger og slenger litt (wæ, for en forklaring). Veldig usikker på hva dette er...men ligner ikke veldig på det der "molusk"-bildet altså...

Tilfeldig at det skulle dukke opp en sånn tråd akkurat idag da jeg også oppdaget det...[8D] Føler meg veldig hypokonder hvis jeg fyker til legen BARE for det liksom. Eller hva sier dere?[:)]

ORIGINAL: maybaby...

Jeg våknet idag av at jeg også har noe rart rett innfor bikinilinjen...en slags mørk føflekk som liksom henger og slenger litt (wæ, for en forklaring). Veldig usikker på hva dette er...men ligner ikke veldig på det der "molusk"-bildet altså...

Tilfeldig at det skulle dukke opp en sånn tråd akkurat idag da jeg også oppdaget det...[8D] Føler meg veldig hypokonder hvis jeg fyker til legen BARE for det liksom. Eller hva sier dere?[:)]

Kansje det er en føflekk?

Jeg skal til legen i morgen med den.Føler meg ikke helt vel med noe slengende mellom beina[:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: maybaby...

Kansje det er en føflekk?

Jeg skal til legen i morgen med den.Føler meg ikke helt vel med noe slengende mellom beina[:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D]

hehe...nei, synes jo at det er rart selv. Problemet er jo at jeg ikke akkurat får sett så veldig nøye på denne "tingen" ettersom jeg har en 30 ukers mage hengende i veien.[:D][:D]

Men ja, kanskje jeg skal se det an en dag og to, og evt springe ned å flashe musa mi hvis den ikke forsvinner. Gruer meg alltid så ekstremt til sånn...[:'(]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

Jeg har hatt sånn,dro til legen.Fikk høre det var kjønns vorte,ble henvist til hudlegen,ble fortalt det var sånn som kommer gjerne på hals gjerne pga gnaging far smykker osv.
Klippet den vekk,og aldri sett den igjen [:D]

[:-]Men er ikke det en kjønnsykdom igrunn?eller er det en annen type vorte?

Kan være stilk vorte, fettkul, kvise, etc
Men ta deg en tur til legen hvis du er usikker... Er jo ikke noe vi kan svare på. Ikke har vi sett den, og jeg vet jeg er heller ingen lege/ gynekolog eller ekspert på området!

ORIGINAL: desire

Men ta deg en tur til legen hvis du er usikker... Er jo ikke noe vi kan svare på. Ikke har vi sett den, og jeg vet jeg er heller ingen lege/ gynekolog eller ekspert på området!

skriver at jeg skal til legen i morgen[;)]Vet ingen her kan diagnosere meg[8D]

ORIGINAL: desire

skriver at jeg skal til legen i morgen[;)]Vet ingen her kan diagnosere meg[8D]

Har time om 1-2 uker jeg...så stresser ikek mer med det. De finner nok ut av det...ble bare så fasinert over at noen andre lurte på detet samme dag som meg..hehe.

Guttasmamma: sender du en pm når du vet hva det er siden du skal til legen før meg? hadde vært interessant å høre, hvis du gidder å dele...[8D] Lykke til a.

Back
Topp