Huden full av kjeft

High_Voltage

Betatt av forumet
Da har jeg fortalt BF at jeg ikke klarte å gjennomføre aborten, noe som resulterte i at han ringte og kjefta meg huden full, kalte meg dum i hodet og trodde jeg gjorde det for å straffe han. Han krevde å ikke bli oppført som far og var rett og slett skikkelig utidig og ekkel på telefonen og sendte etterpå sms om at hvis jeg opplyste på facebook at han var faren kom han til å klikke.. jeg svarte forøvrig at det var vel fordi det ville bli ekkelt å la folk vite hva slags uansvarlig drittsekk han er, samt at jeg slang på et spørsmål om han hadde mange nedhysjede barn rundt om.. kjenner jeg blir så forbanna, men gidder ikke å la det gå inn på meg så alt for mye. Han har ødelagt nok.

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

For en DUST!!!!
Han må jo være rett og slett litt forskrudd i toppen og en egoist at av en annen verden....
Kos deg med graviditeten og lukk han helt ut av livet ditt.
Kan ikke se for meg at babyen i magen får et bedre liv med en slik far inn i bilde...

For en idiot! Kjenner jeg blir så irritert på slike mannfolk! Du har ikke klart å bli gravid på egenhånd så dette er like mye hans "feil". De tror de kan fraskrive seg alt ansvar når de har sex. Møkkamenn! Hehe. Sorry hormonene tar nok litt overhånd ja. Håper du klarer å ignorere hans oppførsel og gå videre i livet med deg og din søte baby alene:) han er jo virkelig ikke verdtå bruke et sekund på engang!

Termin 9. februar med første frøet:)

For en DUST!!!!
Han må jo være rett og slett litt forskrudd i toppen og en egoist at av en annen verden....
Kos deg med graviditeten og lukk han helt ut av livet ditt.
Kan ikke se for meg at babyen i magen får et bedre liv med en slik far inn i bilde...
Signerer denne...

Blir provosert av å lese dette!!

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å oppføre seg sånn! Det er jo like mye hans barn du bærer på, og selv om han ikke kjenner det fysisk på kroppen kan jeg ikke forstå hvordan han kan totalt avskrive noe som er en del av han på den måten, og ikke minst... du er mammaen til barnet hans! Uansett om dette ikke var planlagt var han vitterlig med på å lage barnet, og får ta "konsekvensene". Skikkelig idiot, og merker jeg blir sinna på dine vegne!

hormonbombe /26

Tenker at både du og babyen har det bedre uten han.Sammtidig tenker jeg at det må være en helt vannvittig situasjon for BF også,og at en gang frem kommer han til å angre

Sender deg en stor klem! en del av det å bli voksen er å ta ansvar for handlingene sine. Så lenge han ikke er sterilisert, kan han gjøre damer gravid, han har gjort deg gravid, du tar ansvar for det og er klar til å bli mamma for et flott lite barn. At han vil løpe fra ansvaret er ikke ditt problem. Hvorfor skal han slippe unna bidrag og alt som er, bare fordi han er uenig i at barnet blir født? Skal han liksom belønnes for å være drittsekk? Pøh. Nei. DU er den som tar ansvar her, DU bestemmer. Han har valt å ikke delta og har dermed ingenting han skulle ha sagt og kan ikke velge om ham vil stå som far eller ikke.

Håoer kkke jeg tråkker deg pp tærne ..
Han var en dust som ikke fulgte opp. Men da du tok det valget om og ikke utføre aborten så må du stå til ansvar og ikke klandre han.. dere er to om og lage det .. du respekterte ikke hans vilje med å ta abort mrn han sa at når du hadde gjort som du hadde gjort så ikke sett han som far. Det synes jeg da du bør repektere..

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Jeg mener at man må gi å ta jeg da. Når du tok valget og er fornøyd med det bør du la far stå ukjent så han er fornøyd.. vinn vinn..

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Eh.. De to tingene kan ikke sammenlignes. Det handler ikke om at hun ikke respektere hans ønske, men at hun respekterte sitt eget ønske. Hun skylder ham ingenting. Han slipper billig unna ved å stå som far og betale litt bidrag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Enog med deg der. en kanikke bare velge bort hvor en ha puttet genene sine. en kanikke bare fraskrive seg et slikt ansvar fordi en ikke er enig i at barnet blir født. To er med på leken... En velger å ta ansvar og bære frem barnet, føde barnet og oppdra det alene. Da er det minste barnefaren kan gjøre å betale bidrag. Det blir jo feil at det blir samfjnnet som skal stå for det ansvaret fordi mr drittsekk ikke vil ta ansvar for handlongene sIne. Hadde en klok lærer en gang som sa at en aldri skal ha sex med en person enikke ka se for seg som forelder til sitt barn, for kondomer ka. Sprekke, prevensjon kan svikte... Det er en risiko en tar ved å hoppe til køys. Og det er noe en må ta konsekvensen av å ta ansvar for!

Eh.. De to tingene kan ikke sammenlignes. Det handler ikke om at hun ikke respektere hans ønske, men at hun respekterte sitt eget ønske. Hun skylder ham ingenting. Han slipper billig unna ved å stå som far og betale litt bidrag.

Signerer denne!

Håper virkelig ting roer seg for deg snart, har jo vært en skikkelig turbulent start på svangerskapet!..
Han kan ikke tvinge deg til abort og heller ikke tvinge deg til å la vær å skrive hvem bf er. Sånn er systemet!
Det eneste han har kontroll over er om han vil ha kontakt med barnet eller ikke. Så stå på ditt og gjør det du føler er rett for deg og babyen din, IKKE gjør noe bf vil bare for at han skal sove bedre om natta! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håoer kkke jeg tråkker deg pp tærne ..
Han var en dust som ikke fulgte opp. Men da du tok det valget om og ikke utføre aborten så må du stå til ansvar og ikke klandre han.. dere er to om og lage det .. du respekterte ikke hans vilje med å ta abort mrn han sa at når du hadde gjort som du hadde gjort så ikke sett han som far. Det synes jeg da du bør repektere..

En ting er at hun må gå igjennom dette alene, og ikke kan kreve at han skal stille opp. Men han er den biologiske faren, og at hun da i så fall skal lyve og skrive far ukjent er ikke bare urimelig men ulovlig!

Jeg er ikke enig...

En ting er at hun må gå igjennom dette alene, og ikke kan kreve at han skal stille opp. Men han er den biologiske faren, og at hun da i så fall skal lyve og skrive far ukjent er ikke bare urimelig men ulovlig!

Altså.. Jeg. Mener for det første at det er best for et barn og vokse i trygge omgivelser.. Altså med mor og far til stede. Jeg vet at skilsmisser og sånnkan komme.. Ungen har ikke valgt og bli født.. Og når det er som det er... De har ikke vært i et forholdt engang.. Kunne aldri falt meg inn og beholdt et barn nder slike omstendigheter.. Og jeg er i grunnen sterkt motstander av abort..

Altså.. Jeg. Mener for det første at det er best for et barn og vokse i trygge omgivelser.. Altså med mor og far til stede. Jeg vet at skilsmisser og sånnkan komme.. Ungen har ikke valgt og bli født.. Og når det er som det er... De har ikke vært i et forholdt engang.. Kunne aldri falt meg inn og beholdt et barn nder slike omstendigheter.. Og jeg er i grunnen sterkt motstander av abort..
Men nå dreier ikke dette seg om hva du ville gjort heller;)

Termin 09.februar med første frøet:)

Back
Topp