Hud

Babydrøm2

Glad i forumet
Nå har det seg slik at jeg har fått en del akne, spesielt på hals og kjeve. Har tidligere brukt rituals anti age, men nå må jeg prøve noe annet pga. Akne.
Noen tips?

Sikker på det ikke bare er pga. hormoner du har fått det? Jeg har fått litt kviser her og der i det siste også og har egentlig sjelden hatt det. Nå har jeg fått på rare steder som en i bakhodet, en i tinningen, noen mellom puppene og ved hake og nese. De varierer litt på plass og kommer ikke mange på en gang, men fortsatt rart til meg å være. Jeg har det aldri ellers liksom, og jeg bruker sjelden kremer og stæsj med mindre jeg føler meg litt tørr en dag. Har ganske fin og myk hud i ansiktet til vanlig.

Sikker på det ikke bare er pga. hormoner du har fått det? Jeg har fått litt kviser her og der i det siste også og har egentlig sjelden hatt det. Nå har jeg fått på rare steder som en i bakhodet, en i tinningen, noen mellom puppene og ved hake og nese. De varierer litt på plass og kommer ikke mange på en gang, men fortsatt rart til meg å være. Jeg har det aldri ellers liksom, og jeg bruker sjelden kremer og stæsj med mindre jeg føler meg litt tørr en dag. Har ganske fin og myk hud i ansiktet til vanlig.
Det er hormoner som har gjort det mye verre, men tidligere gått på diane for å motvirke akne og derfor ikke hatt behov spesielle produkter.
Men nå trenger jeg tips i hudpleie jungelen.

Jeg hadde verdens styggeste hud i fjor som gravid og det var gutt ahhah så den myten er nok bare det; en myte!

Da er det nok bare hormonene som gjør det, og noen kan sikkert reagere på det uansett kjønn. Har en venninne med gutt selv som hadde litt kviser i starten, men har fin hud nå ☺️

Back
Topp