Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hormoner som har gjort det mye verre, men tidligere gått på diane for å motvirke akne og derfor ikke hatt behov spesielle produkter.Sikker på det ikke bare er pga. hormoner du har fått det? Jeg har fått litt kviser her og der i det siste også og har egentlig sjelden hatt det. Nå har jeg fått på rare steder som en i bakhodet, en i tinningen, noen mellom puppene og ved hake og nese. De varierer litt på plass og kommer ikke mange på en gang, men fortsatt rart til meg å være. Jeg har det aldri ellers liksom, og jeg bruker sjelden kremer og stæsj med mindre jeg føler meg litt tørr en dag. Har ganske fin og myk hud i ansiktet til vanlig.
Nå har det seg slik at jeg har fått en del akne, spesielt på hals og kjeve. Har tidligere brukt rituals anti age, men nå må jeg prøve noe annet pga. Akne.
Noen tips?
Kan ikke det kanskje bety at du får en jente?![]()
Jeg hadde verdens styggeste hud i fjor som gravid og det var gutt ahhah så den myten er nok bare det; en myte!
Hadde det samme sist, men kanskje enda mer enn nå og da fikk jeg jente.Kan ikke det kanskje bety at du får en jente?![]()