Jeg renser morgen og kveld, det har blitt en rutine. Bruker også sminke daglig, men ikke så mye så det er fort gjort!
Sminke. Til huden bruker jeg i.d bare essentuals (foundation og solpudder), YSL sin consealer rundt øyene og Lancome sin consealer til urenheter/ujevnheter i huden.
Lancome mascara og Clinique eyeliner
Billion Dollar Brows sin øyenbrynspenn
Hudpleie: Dagkrem fa Dermalogica med solfaktor, nattkrem og eyegel fra Ole Henriksen. Rens fra OH og md formulations. Skrubb fra OH
Hvis jeg skal ut på noe, eller vil at sminken skal sitte godt bruker jeg Ben Nye Final Seal spray til slutt da holder sminken seg fin i evigheter!
Jeg farger og vokser bryn en gang i mnd. og farger vippene annenhver mnd. i salong
An nettsider vil jeg absolutt anbefale feelunique.com (britisk). Frakten er gratis, og du kan legge inn flere bestillinger under 200,- nok uten at det koster deg noe ekstra. Skulle du alikevel få gebyrer på sendingen din (hvis den er over 200,- og blir tatt i tollen) får du beløpet refundert direkte fra feelunique innen noen få dager! De fører de fleste, kjente, merkene innen hud/sminke osv.
Av norske er jeg trofast mot Coverbrands.no. De har gratis frakt og ofte kampanjetilbud på diverse merker. Konkurransedyktige priser, og god sevice!