Hud-mot-hud

BK92

Forelsket i forumet
Hud mot hud-kontakt skal være veldig bra for disse små, når og hvordan gjennomfører dere evt. det? :)
 
Etter amming har vi ofte en goood kosestund. Ellers pleier far å ta en runde med hud mot hud mens hun sover en av duppene sine på han
 
Både jeg og pappaen bruker å la han ligge på magen oppå brystkassa vår flere ganger om dagen, hud mot hud, han elsker det :Heartblue Han sover så godt, ser at han virkelig koser seg da, og vi synes også at det er så koselig :)
Slik kan han ligge noen timer mellom måltid og bleieskift :)
 
Mini har som regel på omslagsbody, så noen ganger knepper jeg bare opp bodyen foran og legger han på brystet mitt for å slippe å kle han helt naken. Vi har det ganske varmt inne nå pga babyen, så både jeg og sambo går endel rundt i bar overkropp (med unntak av ammebh) så det er enkelt å legge seg raskt til rette på sofaen for litt kos. Har en sovende baby liggende på brystet nå, virker som han sover bedre når vi er hud mot hud:Heartred
 
Så flinke dere er! Vi fant liksom ikke en naturlig tid for dette i løpet av dagen men må nok bare skape det selv. Tok en kosestund nå, men vi svetter fælt på hverandre :joyful: Tenker også at jeg kan ta av henne pysjen så tar vi siste nattamming hud mot hud i sengen f.eks.
 
Om morgenen når vi står opp koser vi litt før vi kler på oss, og pappan tar en runde mens jeg er i dusjen på kvelden før vi legger oss.
 
Her blir han så svett av det så vi må ha på klær, men han sover utrolig godt oppå meg uansett heldigvis ❤️
 
Flere med litt varme babyer da :Heartred vi sover alltid tett-i-tett, hele dagen, så det håper jeg veier litt opp :rolleyes:
Ja jeg tenker at det er veldig bra det også :) ❤️
 
Jeg prøver å få det til i forbindelse med amming på dagtid eller etter bad på kvelden. Bruker å ha på meg cardigan/hettegenser med bare ammebh under og kler av mini. Det er gull å ha litt store klær på så jeg kan få plass til både meg og mini inni. Ikke så plaget med svett baby her med andre ord :hilarious:


På natten syns jeg det blir styrete å få av og på pysj. Mest fordi det skal så lite til før hun våkner og blir våken fram til neste mating :banghead:
 
Her blir vi svett av å ha han på med klær så uten klær blir uutholdelig :hilarious: jeg prøvde det en gang og da gulpet han ned hele meg.
Men vi har myye kos med klær og om natta/morgenen i senga ligger han ofte oppå meg for han får ut mye luft på den måten og så stryker jeg han på ryggen. Det er skikkelig deilig kosestund synes jeg, selv om det ikke er direkte hud mot hud:happy:
 
Her er ammesingletene så utringet at storesøster sa jeg måtte ta på meg klær :p så lillesøster ligger ofte på meg, blir litt hud selv om jeg har på den.
Husker jeg angret litt på st jeg ikke lå mer hud mot hud med storesøster, kanskje bli enda flinkere til det nå..
 
Jeg har svettebabyer som jeg kaller det, så hud mot hud gikk kun første dagene :joyful:
 
Jeg mente jeg hadde hørt at babyer ikke svetter men må ha misforstått grundig :hilarious::hilarious::hilarious: Det er like mye svette når pappa’n prøver.

Jeg trodde heller ikke babyer svettet før jeg fikk nr 2, han og minste blir veldig fort svette, lukter surt av føttene :dead::joyful:
Må gjerne ha en gulpeklut på hånden min om vi sitter lenge og ammer, for de blir helt svett i nakken:joyful:
 
Back
Topp