Hu kommer til å besvime!

Real

Gift med forumet
Min fantastiske svigermor er bortreist en uke, og i det tidsrommet hun er vekk nå skal samboer og jeg sette opp et flunkende nytt kjøkken til henne.
Han har i hemmelighet tatt mål av kjøkkenet, tegna det inn i Ikea programmet og vært og handla. Idag er alt revet, veggene er skrapa, nesten alt er sparkla, og i mårra skal veggene males før vi begynner å montere over og underskap.
Herregud som jeg gleder meg til neste søndag!!
ImageUploadedByBV Forum1370724206.199458.jpg

Stili!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere er snille :-)
Gleder meg til å høre fortsettelsen :D

Oi det må jeg si! Hun kommer til og få en super overaskelse! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så kuuuuuult:)))) ja her blir d spennende med resultat og oppdatering! ! Lykke til!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

så snille dere er :) koselig overraskelse og få det :)

Hun fortjener det :)

Hun blir 60 neste år, men dette blir da forskudd på gave fra oss.

• Liker
Reactions: jc
Fått gjort mye i helgen?:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har malt alle vegger og tak, og idag skal vi begynne å sette sammen skap. Dette er så morroo!!

• Liker
Reactions: jc
så snille dere er =)

ImageUploadedByBV Forum1371242422.694689.jpg
Da er vasken på plass og benkeplata er på. Alle over og underskap er montert opp og med dører, så nå er det ikke mye igjen... tror jeg.. Litt finjustering av dører, håndtak må på, og rørsystem opplegg og sånn må kobles til. ( ++++++++ Sikkert ) Ikke mange dagene før hun kommer hjem nå.
Jeg har tatt hånd om lille snuppa mens pappan har ordna kjøkken. Han har holdt på fra morgen til kveld hver dag. Først på jobb fra 08.00, men har fått gå fra jobb kl 12 hver dag også rett bort å ordne kjøkken frem til ca 23.00. Igår kom han hjem kl 01.00.. Hele huset må ryddes og vaskes før hu kommer og da, for nå er det pusse støv all over the place!! Men dette blir syyyyyyykt bra!!!!!

Tenkte på dere i dag,men glemte å spørre:oops:
Utrolig flink og snill dere er!!
Håper dere blir helt ferdig med alt før hun kommer, lykke til med innspurten:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp