hu ester i jordmødrene

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
hvor stor var jenta??

Var det hon som var jordmor sjølv?
Var ikkje de ca 4000 ?? :)
Såg stor ut....

måtte være minst 4kg,hehe,min gutt var 3kg,og denen jenta så mye større ut,men aaaaner ikke .:)

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Den dama virker bare så herlig[:D]

Enig. Virker tvers igjennom god[:)]
Heldig baby som får henne til mamma!

ja,kanonherlig dame!!!

God dame[:)]

Men tipper at den babyen der veide et sted mellom 5-6 kg faktisk

Og gud så lik hun var på mammaen sin[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

God dame[:)]

Men tipper at den babyen der veide et sted mellom 5-6 kg faktisk

Og gud så lik hun var på mammaen sin
[:)]

OG mormora![:)]

Herlighet for ett drama det var der.. [:(][:(] Ungen var jo helt livløs. Jeg gråt mine gledestårer da ungen endelig kom skikkelig til live! Hun må ha revna noe veldig? Veldig tøff og modig var hun iallefall. Selvom hun var grå og skalv på slutten... [:(]

Skummelt når fostervannet er tilsølet av meconium (at babyen har bæsja i fostervannet, pga stress) slik det var her. Direkte livsfarlig kan det bli hvis barnet trekker dette ned i lungene. Heldigvis gikk det bra denne gangen! Men mens jeg så på, tenkte jeg bare: Få´n ut med keisersnitt!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Den dama virker bare så herlig[:D]

Sign!!! og den nyyydelige beibissen!!!![:)]

ORIGINAL: Adelin

Skummelt når fostervannet er tilsølet av meconium (at babyen har bæsja i fostervannet, pga stress) slik det var her. Direkte livsfarlig kan det bli hvis barnet trekker dette ned i lungene. Heldigvis gikk det bra denne gangen! Men mens jeg så på, tenkte jeg bare: Få´n ut med keisersnitt!

sånn var det hos meg også,men null stress der ,hadde elektrode på babyen,full overvåkning. gikk vel 6 timer fra vannet gikk og de så det til han var ute.

Esther virket som ei kjempekoselig dame ja, en humørspreder [:D]
Jordmora til Esther er faktisk den samme jordmora som jeg hadde, veldig kjekk jordmor hun også [:)]

Søt dame, ja. [:D] Går ikke an å ikke le når hun ler!

Men atte.. Er det noen som vet hvor gammel hun er? Har ikke sjans til å gjette alderen hennes, jeg. [:-]

ORIGINAL: Merri24

Stod i en artikkel at hun var 41 da hun blei gravid i alle fall. Tøff dame!

Kjempetøff!! [:)]

Åh herregud jeg gråååååååååååt! FOR en fødsel! Stakkars.. Hatt så mange fødsler som jordmor, og så fikk hun DEN forferdelige fødselen selv. Det var ikke mye liv i babyen stakkars.. Men gud så nydelig og stor!! Og KNALLLIK på mor og mormor da! Jeg lurer også på hvor stor hun var, og hvordan det gikk videre! Får vi vel aldri vite [&o]

Back
Topp