HTC desire

*Joha*

Gift med forumet
Nokon som har denne telefonen? Erfaringar å dele? Har sikla på den ei stund no, og var sååå nær å bestille den i kveld.

ORIGINAL: Marge Simpson

Hørt bare at den ikke er særlig å send meldinger med ... [8|]

Korleis då? Med tanke på berøringsskjermen?

Broren min har den og den er jævlig sexy men kameraet suger (syns jeg da, men jeg er litt kresen på det. Har en w995 og syns den er elendig kameramessig)

Jeg har den og den er faktisk meget god å sende meldinger med[:)]

Jeg har den[;)] fikk den for ikke mange dagene siden, men hittill er jeg veldig fornøyd! Jeg sto mellom og velge Htc eller SE Xperia (ikke mini), angrer ikke på valget mitt[:)]

ORIGINAL: linnine

Den har jo fått gode kritikkar overalt, så vidt eg har sett. Er du fornøgd sånn ellers og?

Den er som alle "ta på skjermen" telefoner ang meldinger. Litt vanskelig å skrive om du kjører bil feks [:D](men det er jo ikke lov da) he he.
men tror de fleste selskaper har leverings problemer med denne[:'(]

Ja det har jo noe med etterspørselen å gjøre å[:D]
Vet bare at de har hatt litt spørmål etter disse. Sambo sitter som kundebehandler for tele2[:)]

ORIGINAL: *Joha*

ORIGINAL: linnine

Den har jo fått gode kritikkar overalt, så vidt eg har sett. Er du fornøgd sånn ellers og?

Jepp, veldig fornøyd[:)] Kameraet er jo ikke det beste, men kjøper meg aldri mobil for kameraet sin del, har jo speilrefleks og da vil alt annet bli for dårlig uansett[8D]

Min mann fikk den av guttungen og meg til bursdagen, og han elsker den!!!

ORIGINAL: Wayne`s wife

ORIGINAL: gullungenmin

Den er som alle "ta på skjermen" telefoner ang meldinger. Litt vanskelig å skrive om du kjører bil feks [:D](men det er jo ikke lov da) he he.
men tror de fleste selskaper har leverings problemer med denne[:'(]

Har ikke noe med selskapene å gjøre, men etterspørselen. Det har vært tomt i hele verden. Samsung som lager skjermen til den har og vært forsinka men de forventes i butikken i uke 33-34. MED ny type skjerm [:)]

Er jo ikkje så lenge til veke 33-34[:)] Kanskje berre å bestille då, sånn at butikken ikkje går tom før eg får summa meg... *har lyst på ny elektro-dings*[8D][:D]

Jeg synes det er vanskelig å sende meldinger ja.. Hadde jeg vist det så hadde jeg ikke kjøpt den

ORIGINAL: trøndermamma84

Er kjempe fornøyd! Syns ikke d er vanskelig å skrive mld med! Syns den er helt topp! Kameraet tar flotte bilder utendørs, men er litt dårligere innendørs. Har aldri vært så fornøyd med en tlf før![:D]

Back
Topp