How to break the news

En tråd i 'Desember 2018' startet av Careone, 23 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Careone Elsker forumet Januarlykke 2019

Har noen en morsom måte å fortelle samboer om den gode nyheten? Med forige bare sa jeg det når han våknet, siden jeg var så glad, men fikk inntrykk om at han hadde forventet en morsom måte å si det på, haha :)

Så denne gangen tenkte jeg å prøve å være mer oppfinnsom.. <3

2. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Var ikke så veldig oppfinnsom selv :p Hadde kjøpt inn en søt body, bukse og en lue som jeg hadde brettet sammen med CB-testen med 1-2 uker øverst, også sa jeg bare "se her" med skjelvende hender også begynte jeg å gråte:hilarious::p

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Careone Elsker forumet Januarlykke 2019

Åhh så søt! haha :D Jeg har fremdeles spart på jenta mi sin graviditetstest, og vist den til henne mange ganger :Heartpink

Men det forslaget var ikke dumt :hello2

• Liker Liker x 1
  4. Lillebollefrø Flørter med forumet

Nå har jo allerede jeg fått positiv test, men ikke fortalt pappaen det enda da jeg har lyst til å overraske han litt. Hvis jeg klarer å holde meg blir det en positiv cb digital i påskeegget :angelic:

5. Careone Elsker forumet Januarlykke 2019

Vet med meg selv at jeg ikke klarer å holde inne noe å flott, haha. Klarer ikke kjøpe feks bursdag og julegaver uten å gi de med en gang:rolleyes: Må stoppes av de som skal få gaven. Klør sånn i fingrene for å overekke det jeg så gjerne vil gi, haha. Så all creds til deg om du klarer det:notworthy

Om du hvertfall klarer det vil det være en skikkelig kul måte å si det på :love2

6. Lillebollefrø Flørter med forumet

Hehe, det skal ikke være så lett, men jeg er ikke sikker på om jeg klarer å holde det hemmelig så lenge enda :angelic:

7. Careone Elsker forumet Januarlykke 2019

Ser den, uansett kos! Kan jo få et tidlig påskeegg isåfall, haha :happy:

Del denne siden