Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er henvist til ØNH, men ikke fått time før i februar.. Store polypper og. Har egentlig ikke sjekka de til vanlig :/Noe hovne er de kanskje,men kommer jo veldig Ann på hvor store mandler hun har i utgangspunktet. Minsta mi har sånne mandler til vanlig. Jeg hadde også det før jeg fikk de fjernet.
OkiDet kommer an på hvordan de er til vanlig. Har hun nettopp hatt halsbetennelse er de ikke spesielt store, og de har fin og frisk farge. Datteren min har mandler som møtes ved drøvelen til vanlig. Hun får ikke fjernet de fordi hun har for få bakterielle infeksjoner i løpet av et år (3-4 runder). Så her er vi vant med store mandler![]()
Det ser ut til at de er på en størrelse hvor de vil komme til å operere de ut. Kjekt å gjøre sånt mens de er små har jeg hørt. Er det hvite prikker på de? Det kan indikere streptokokker, og sitter gjerne lenger i enn halsbetennelse. God bedring til lilleHun er henvist til ØNH, men ikke fått time før i februar.. Store polypper og. Har egentlig ikke sjekka de til vanlig :/
De hvite prikkene har klart å forsvinne med pencilinen! Men ikke størrelsen. Stakkar, hun ber om paracet liksom..(legen ba oss gi 4 ganger daglig så lenge hun hadde problemer med å svelge)..Det ser ut til at de er på en størrelse hvor de vil komme til å operere de ut. Kjekt å gjøre sånt mens de er små har jeg hørt. Er det hvite prikker på de? Det kan indikere streptokokker, og sitter gjerne lenger i enn halsbetennelse. God bedring til lille![]()
Noe hovne er de kanskje,men kommer jo veldig Ann på hvor store mandler hun har i utgangspunktet. Minsta mi har sånne mandler til vanlig. Jeg hadde også det før jeg fikk de fjernet.
Det med størrelse er visst ikke god nok indikator. Legen til datteren vår var helt sikker i sin sak på at de kom til å bli fjernet pga str. De møtes ved drøvelen når de er friske. Her var det for sjeldne bakterielle infeksjoner (3-4 i løpet av et år) til å fjerne de. Jeg klager ikke på det, men fryktelig irriterende å høre på halsgrumsing hver vinter for oss rundtDet ser ut til at de er på en størrelse hvor de vil komme til å operere de ut. Kjekt å gjøre sånt mens de er små har jeg hørt. Er det hvite prikker på de? Det kan indikere streptokokker, og sitter gjerne lenger i enn halsbetennelse. God bedring til lille![]()
Blir spennende å høre hva de sier på sykehuset her! Håper bare de hjelper meg med å flytte timen hennes, for hun har fått time rett når jeg har terminDet med størrelse er visst ikke god nok indikator. Legen til datteren vår var helt sikker i sin sak på at de kom til å bli fjernet pga str. De møtes ved drøvelen når de er friske. Her var det for sjeldne bakterielle infeksjoner (3-4 i løpet av et år) til å fjerne de. Jeg klager ikke på det, men fryktelig irriterende å høre på halsgrumsing hver vinter for oss rundt![]()
Det er mye! Da fjerner de nokOki
Hu her hadde 5 øre/halsbetennelser mellom jul og påske, og nå er hun på nr 2 siden midten av oktober.. :/
De så veldig ubehagelige ut! Er nok trangt ned i der! Spis masse isDe hvite prikkene har klart å forsvinne med pencilinen! Men ikke størrelsen. Stakkar, hun ber om paracet liksom..(legen ba oss gi 4 ganger daglig så lenge hun hadde problemer med å svelge)..
Takk <3
Takk for tips!Det er mye! Da fjerner de nokMen de bruker lang tid på å trekke seg tilbake. De har gjennomgått en hel del. Det du kan gjøre er å kjenne på utsiden av halsen for å se om de er harde eller myke. Er de harde bør du ta kontakt med lege igjen. Kan jo eventuelt be om kontrolltime uansett, for å sjekke at crpen har sunket blant annet?
![]()
Men det må jo blir trangt å puste? Uff så tungvint system a!Det med størrelse er visst ikke god nok indikator. Legen til datteren vår var helt sikker i sin sak på at de kom til å bli fjernet pga str. De møtes ved drøvelen når de er friske. Her var det for sjeldne bakterielle infeksjoner (3-4 i løpet av et år) til å fjerne de. Jeg klager ikke på det, men fryktelig irriterende å høre på halsgrumsing hver vinter for oss rundt![]()
Det er vanskelig å si hvordan hun opplever det, siden hun alltid har hatt det sånn. Men tror det i perioder går mer utover spisingen, for ser hun innimellom må strekke hodet fremover når hun svelger. Men de sier at mandlene vil bli ta mindre plass etterhvert som hun vokser. Vi venter i spenning..Men det må jo blir trangt å puste? Uff så tungvint system a!