Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 30 her og har hatt hovne føtter de siste ukene pga vann[emoji57][emoji57] Er ganske vanlig å få hovne føtter på slutten dessverre..Er det fler som sliter med hovne føtter? Er 32+4 i dag og den siste uka har det kommet tilbake. Sokkene strammer og bare joggeskoa passer [emoji85][emoji1] skjønner jo at sikkert er normalt, begynner å bli tung og jeg sitter nok alt for mye [emoji55][emoji6]
Såpass lenge ja [emoji57] Innser jo at jeg bør se å få kjøpt noen vintersko hvor jeg får plass..Uke 30 her og har hatt hovne føtter de siste ukene pga vann[emoji57][emoji57] Er ganske vanlig å få hovne føtter på slutten dessverre..
Jeg måtte kjøpe nye sko forrige uke i en str større[emoji85][emoji85]Såpass lenge ja [emoji57] Innser jo at jeg bør se å få kjøpt noen vintersko hvor jeg får plass..
Må vel gjøre det jeg og. Men bruker 40 til vanlig forhåpentligvis finner jeg noe. Må vel ha med hjelp også siden Loppa gjør det vanskelig å bøye seg ned [emoji85]Jeg måtte kjøpe nye sko forrige uke i en str større[emoji85][emoji85]
Kjenner følelsen[emoji26][emoji28] Her måtte mannen bli med og hjelpe[emoji85]Må vel gjøre det jeg og. Men bruker 40 til vanlig forhåpentligvis finner jeg noe. Må vel ha med hjelp også siden Loppa gjør det vanskelig å bøye seg ned [emoji85]
[emoji108][emoji108][emoji23][emoji23][emoji23] LurtIkke sant [emoji57][emoji6] trur jeg spør ene søstra mi, samboern har ikke tålmodighet til at jeg prøver mer enn ett par [emoji1]