Hovne labber?

Kayabaya

Betatt av forumet
Er det fler som sliter med hovne føtter? Er 32+4 i dag og den siste uka har det kommet tilbake. Sokkene strammer og bare joggeskoa passer [emoji85][emoji1] skjønner jo at sikkert er normalt, begynner å bli tung og jeg sitter nok alt for mye [emoji55][emoji6]

Er det fler som sliter med hovne føtter? Er 32+4 i dag og den siste uka har det kommet tilbake. Sokkene strammer og bare joggeskoa passer [emoji85][emoji1] skjønner jo at sikkert er normalt, begynner å bli tung og jeg sitter nok alt for mye [emoji55][emoji6]
Uke 30 her og har hatt hovne føtter de siste ukene pga vann[emoji57][emoji57] Er ganske vanlig å få hovne føtter på slutten dessverre..

Såpass lenge ja [emoji57] Innser jo at jeg bør se å få kjøpt noen vintersko hvor jeg får plass..
Jeg måtte kjøpe nye sko forrige uke i en str større[emoji85][emoji85]

Må vel gjøre det jeg og. Men bruker 40 til vanlig forhåpentligvis finner jeg noe. Må vel ha med hjelp også siden Loppa gjør det vanskelig å bøye seg ned [emoji85]
Kjenner følelsen[emoji26][emoji28] Her måtte mannen bli med og hjelpe[emoji85]

Ikke sant [emoji57][emoji6] trur jeg spør ene søstra mi, samboern har ikke tålmodighet til at jeg prøver mer enn ett par [emoji1]

Ikke sant [emoji57][emoji6] trur jeg spør ene søstra mi, samboern har ikke tålmodighet til at jeg prøver mer enn ett par [emoji1]
[emoji108][emoji108][emoji23][emoji23][emoji23] Lurt

Blitt mer hoven de siste dagene jeg også. Men heldigvis har jeg muligheten til å legge beina høyt innimellom iløpet av dagen så det hjelper. Pluss kompresjonsstrømper.

Byrja å bli hovne bein her også.. kjenner det best når eg prøver å krølle tærne, det er ikkje så lett lenger :p

Er nok et kjent fenomen dette... Har dere snakket med JM om det, fått noen gode tips vedrørende aktivitet osv?

Back
Topp