Hovne kjertler (voksen)

[Malin]

Forumet er livet
Jeg er helt opphovnet fra øret og nedover halsen, samt under haken. Tror det er en visdomstann som kommer ut, men det gjør sykt vondt!!! Klarer nesten ikke svelge, og har i tillegg sår inne i kinnet på samme side[:(]

Fins det noe som kan dempe smerten litt? Har tatt paracet..

Og.. Bør jeg få legen til og se på det??

Takk jenter!:)

Oppsann!

Jeg hadde ringt legen. Evt tannlegevakten om du er sikker på at det er en visdomsjeksel. Kan jo være betennelse i en tann også. Eller kanskje kusma??

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg hadde ringt legen. Evt tannlegevakten om du er sikker på at det er en visdomsjeksel. Kan jo være betennelse i en tann også. Eller kanskje kusma??

Er ikke helt sikker, men.. Tror jeg ringer legen min i morgen.. Takk for svar!!:)

Uff, stakkars, ring i hvert fall legen/tannlegen i morraog hør. Ikke no godt å gå sånn, håper du får en ok natt [:)] god bedring

ORIGINAL: ~miluna~

Uff, stakkars, ring i hvert fall legen/tannlegen i morraog hør. Ikke no godt å gå sånn, håper du får en ok natt [:)] god bedring

Tusen takk:)

Oida, stakkars deg!!!

Faktisk sleit eg med nåke liknandes sist uka, hoven kjertel og sår i munnen og generelt auau. Hos meg va det betennelse rundt ein visdomsjeksel som e kommt opp, men som tydeligvis ikkje komme nåke lengre, og det blir lett betennelse rundt den - spesielt i periodar kor eg stresse/e sjuke osv.

Så det e meget muligt det e visdomsjekselen din som tulle med deg altså.

God bedring!!!!

Fleur: høyres mistenkelig likt ut! Va du hos lege? Eg fekk da i natt, men no utøve kvelden blei da verre.. Klara nesten ikkje eta/gapa.. Usj usj...!!!

Back
Topp