Hovne kjønnslepper..

Christine88

Elsker forumet
Lurer på en ting, litt pinlig, men:P Pyttpytt! Er det noen av dere som er hovne nedentil? Altså på de ytre kjønnsleppene.. Ikke øverst på de, men liksom nederst. Merker det veldig godt når vi har sex, eller om jeg er på do for nr.2.. Hadde jeg vært lenger på vei, så hadde jeg på en måte skjønt det, pga trykket fra babyen. Men er jo "bare" 22+2 i dag. (ticker går etter menstermin)

Å jada, har vært det lenge jeg... Men her er det mest de indre, så jeg har nesten problemer med å tisse tilogmed! Sex er helt umulig pga dette... Hadde det sånn store deler av forrige svangerskap også, og det ga seg så snart han var født....

Har ei veninne som er det. Hun begynte da hun var rundt uke 20 vet jeg. Gikk til gyn pga dette.... å fikk da beskjed om at dette var veldig vanlig. Men for å forebygge det kunne man bruke støttestrømper som går helt opp til lysken, ta de på før man går ut av senga på morgenen. Hun er iallefall mye bedre. Hun hadde mye ubehag med det.

Ja er blitt det her å :S
Leste på en av ukene i et gravidglad( trur jeg) at det var normalt å bli litt hoven der, fordi blodigjennomstrømmingen var økt. Også normalt at man ble "lengre" der nede, fordi det forberedte seg på fødsel :P

Back
Topp