Hovne hender.

Blomsterkopp1

Blir kjent med forumet
Er det flere som har fått skikkelig hovne hender/vannansamling? Hendene mine har blitt enorme og ikke minst vonde iløpet av de 2-3 siste dagene. Vondt bare jeg bøyer den. Er det normalt? Er 36+5 i dag.

Var hos legen onsdag, og urinen var helt fin, så det er ikke svangerskapsforgiftning. Med mindre det utvikler seg akutt over natta?
 
Jeg har også begynt å få veldig mye vann i kroppen. Skikkelig stive pølsefingre :wtf: De er ofte vonde når jeg våkner om morgenen.
 
Samme her, vært plaget på/av med det siste måneden. Men det var visstnok ikke noe i veien med det ifølge jordmor :)
 
Mine ser ikke så hovne ut, men kjenner på ringen at de er tjukkere. Her har alle ledd i fingrene blitt vonde de siste ukene, og jeg er helt stiv i fingrene spesielt på morgenen og etter jeg feks har gått tur..
 
Jeg har også hovne fingre, jeg måtte ta av ringen. Er vondt og bevege fingrene, og ubehagelig og kjøre bil og ta i rattet:hungover: jeg må passe på og iiikke sove oppå hendrne om natten, da blir de håvne og ubehagelige!
 
Føler med dere damer!

Men og veldig godt å vite der er andre som sliter med det samme:love017 Heldigvis ikke så lenge igjen for noen av oss nå da:hug003
 
Jeg har også hovne hender. Tror kanskje de har blitt litt bedre etter fødsel, men det sitter i og jeg har fortsatt ubehag i fingerleddene som før fødsel. Hadde ikke svangerskapsforgiftning og fikk beskjed om at det var vanlig.
 
Back
Topp