Hovne hender

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Er det flere av dere som sliter med hovne hender?
Mine har nå vært det en måneds tid for to uker siden kapitulerte jeg og tok av meg gifteringen og siden har det bare blitt verre.

Har en del vann i kroppen og bena er avhengig av kompresjonsstrømper, men hva gjør man med hendene?

Om morgenen klarer jeg ikke bøye fingrene halvveis inn engang og i dag måtte mannen skjære brødskivene for meg og jeg klarte såvidt å åpne en ny melkekartong. Hendene verker dagen lang og det er spesielt fingrene hvor smertene sitter.

Har time hos jm på torsdag og lege om en uke så får forhøre meg litt da, men har ikke fått med meg at noen av dere andre har nevnt så mye om dette?
 
Jeg sliter med det, men ikke like mye som deg. Jeg har vært veldig lat med strømper også, så må skjerpe meg litt der.
Når det gjelder fingre og hender så er de verre om morgenen for meg enn utpå dagen.
Er det like ille for deg hele dagen?

Om jeg var deg så ville jeg hørt med JM og lege om de har noen gode tips siden du er så plaget.
 
Jeg sliter med det, men ikke like mye som deg. Jeg har vært veldig lat med strømper også, så må skjerpe meg litt der.
Når det gjelder fingre og hender så er de verre om morgenen for meg enn utpå dagen.
Er det like ille for deg hele dagen?

Om jeg var deg så ville jeg hørt med JM og lege om de har noen gode tips siden du er så plaget.

Helt klart verst om morgenen! Utover dagen klarer jeg å lage en (vond) knyttneve, så da er det ikke så ille.
Og strømpene har jeg hatt på daglig siste måneden, det trenger jeg virkelig.

Ja, jeg tror det er godt å snakke med de, og høre om noe tips!
 
Back
Topp