Hovne fingrer

Mize27

Flørter med forumet
Marsboerne2017
Jeg er litt bekymret nå og frykter det værste. Jeg har siden i går kveld hatt hovne fingrer. Har målt blodtrykket og det er ikke høyt. Skal til legen på fredag og får da også sjekket urin for proteiner. Det jeg lurer på, har flere av dere hovne fingrer? Jeg er 21 fullgåtte uker i dag. Er fryktelig redd for svangerskapsforgiftning!!

Jeg er litt bekymret nå og frykter det værste. Jeg har siden i går kveld hatt hovne fingrer. Har målt blodtrykket og det er ikke høyt. Skal til legen på fredag og får da også sjekket urin for proteiner. Det jeg lurer på, har flere av dere hovne fingrer? Jeg er 21 fullgåtte uker i dag. Er fryktelig redd for svangerskapsforgiftning!!
Jeg hadde hovne fingre i forrige svangerskap. Litt høyt blodtrykk innimellom, men ikke noe å bekymre seg for sa legen. Hadde ikke vann eller hoven ellers i kroppen men måtte ta av meg gifteringen da jeg en dag nesten ikke fikk den av ;)

Jeg har hovne fingre og litt bein, lavt blodtrykk. Ikke noe utslag på urinen:)

Har også lavt blodtrykk 116-120/69-70
Og jeg får på meg gifteringen men kjenner fingrene er varme og strammer når jeg knyter neven. Får se på fredag hvordan urinen min er. Håper jeg slipper svangerskapsforgiftning.. alt man skal være redd for i svangerskapet.

Jeg hadde hovne fingre i forrige svangerskap. Litt høyt blodtrykk innimellom, men ikke noe å bekymre seg for sa legen. Hadde ikke vann eller hoven ellers i kroppen men måtte ta av meg gifteringen da jeg en dag nesten ikke fikk den av ;)

Sålangt er blodtrykket mitt fint, holder seg under 80, men har ikke sjekket urin på en mnd ca. Skal til legen på fredag. Hadde du hovne fingre så tidlig som uke 21?

Jeg drikker for lite vann nå, da jeg blir så svimmel. Drikker kun farris, og jeg har vann i kroppen allerede. Men dette er første svangerskap jeg har det så tidlig.
Vet at blodtrykket mitt ligger på 100/55, så er ikke så bekymra sånn sett.
Men man kan alltids levere en urinprøve på legesenteret selv og si man er gravid. Så tar de i mot.

Back
Topp